DSpace/Dipòsit Manakin

Física: guies per a una docència universitària amb perspectiva de gènere

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya
dc.contributor Universitat de Santiago de Compostela
dc.contributor.author Calvo Iglesias, Encina
dc.date.accessioned 2019-04-12T18:16:55Z
dc.date.available 2019-04-12T18:16:55Z
dc.date.created 2018
dc.date.issued 2018
dc.identifier.isbn 9788409058907
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/5778
dc.description.abstract La guia per a la incorporació de la perspectiva de gènere en la docència universitària de física que presenta Encina Calvo Iglesias, professora de la Universitat de Santiago de Compostel·la (USC), ofereix orientacions i recomanacions per a eludir els biaixos de gènere en qualsevol dels elements entorn dels quals dissenyem la docència en les aules universitàries (currículum formal i informal). La proposta és singular perquè s’adreça a una àrea i un context (acadèmic i professional) en què, d’una banda, la presència de les dones és reduïda (entorns masculinitzats) i, d’una altra, els continguts curriculars –formals–, almenys a priori, no conviden a pensar que la física pot impartir-se amb perspectiva de gènere. es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 40 p. es
dc.language.iso cat es
dc.publisher Xarxa Vives d'Universitats es
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons es
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/es/ es
dc.subject.other Igualtat entre els sexes es
dc.subject.other Universitats -- Personal es
dc.subject.other Física es
dc.title Física: guies per a una docència universitària amb perspectiva de gènere es
dc.type info:eu-repo/semantics/report es
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess es

Text complet d'aquest document

Registre simple

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Buscar al RIUVic


Cerca avançada

Llistar per

Estadístiques