DSpace/Dipòsit Manakin

La millora de l’avaluació competencial (autoavaluació i coavaluació) en els projectes de coneixement del medi a dos cursos de Primària (1r i 4t)

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Millora dels Ensenyaments de l’Educació Infantil i Primària
dc.contributor.author Dachs Mora, Alba
dc.date.accessioned 2019-05-03T12:33:48Z
dc.date.available 2019-05-03T12:33:48Z
dc.date.created 2019
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/5799
dc.description Curs 2018-2019 es
dc.description.abstract La finalitat d’aquest article és donar a conèixer la implementació d’un projecte de millora, a l’Escola Bellpuig de St. Julià de Vilatorta, mitjançant una sèrie de fases enteses com a etapes compreses en el procés de resolució de problemes i construcció de millores. En el context educatiu en el que ens trobem podem apreciar incertesa, debat pedagògic i certes mancances d’avaluació dins de diferents pràctiques educatives que es porten a terme. Aquesta carència esdevé necessitat real, compartida i totalment necessària per a poder-ne desenvolupar un projecte de millora i així donar resposta a la necessitat d’aconseguir una línia d’escola per avaluar, de forma competencial i significativa, l’aprenentatge basat en projectes i l’aprenentatge cooperatiu dins d’aquests. Canviant així aquesta avaluació, no només perquè esdevingui més competencial (aprenentatges transferibles, significatius, funcionals, productius,..) sinó que també permetin la millora en motivació, participació activa i per tant, poder-ne aprendre més i millor. es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 24 p. es
dc.language.iso cat es
dc.rights Tots els drets reservats es
dc.subject.other Educació primària es
dc.subject.other Professors -- Avaluació es
dc.subject.other Aprenentatge per descobriment es
dc.title La millora de l’avaluació competencial (autoavaluació i coavaluació) en els projectes de coneixement del medi a dos cursos de Primària (1r i 4t) es
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis es
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess es

Text complet d'aquest document

Registre simple

Buscar al RIUVic


Cerca avançada

Llistar per

Estadístiques