Registre simple
dc.contributor |
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes |
|
dc.contributor |
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Millora dels Ensenyaments de l’Educació Infantil i Primària |
|
dc.contributor.author |
Balsells Casanovas, Gemma |
|
dc.date.accessioned |
2019-05-03T13:37:53Z |
|
dc.date.available |
2019-05-03T13:37:53Z |
|
dc.date.created |
2019 |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10854/5802 |
|
dc.description |
Curs 2018-2019 |
es |
dc.description.abstract |
Aquest article desenvolupa el procés de disseny i aplicació d’un projecte de millora a l’Escola
Garcia Fossas (Igualada). El projecte està centrat en la millora de l’ensenyament i aprenentatge
del càlcul a partir de l’ús de materials manipulatius per dissenyar un Espai d’Aprenentatge
Matemàtic.
Aquest Espai es concep com a centre de recursos que impulsa la formació dels mestres, fet
essencial per a qualsevol procés de planificació. A la vegada, permet consensuar continguts,
materials i propostes per planificar seguint una línia pedagògica d’escola. Es tracta d’un veritable
laboratori matemàtic per estudiar i experimentar els materials manipulatius més adequats per a
l’ensenyament-aprenentatge de la numeració i el càlcul. També permet dissenyar i assajar
propostes d’activitats, vinculant les propostes pròpies de l’Espai amb les activitats matemàtiques
que es duen a terme a les aules.
El contingut de l’article s’estructura oferint una contextualització de l’escola i del projecte de
millora; estudiant la fonamentació teòrica que ha permès dissenyar el pla de millora; i exposant el
procés seguit per dissenyar i implantar la millora. |
es |
dc.format |
application/pdf |
es |
dc.format.extent |
23 p. |
es |
dc.language.iso |
cat |
es |
dc.rights |
Tots els drets reservats |
es |
dc.subject.other |
Professors -- Avaluació |
es |
dc.subject.other |
Matemàtica -- Ensenyament |
es |
dc.title |
Millora de l’ensenyament i aprenentatge del càlcul amb materials manipulatius. Disseny d’un Espai d’Aprenentatge a l’Escola Garcia Fossas (Igualada) |
es |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
es |
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
es |
Text complet d'aquest document
Registre simple