Registre simple
dc.contributor |
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes |
|
dc.contributor |
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Millora dels Ensenyaments de l’Educació Infantil i Primària |
|
dc.contributor.author |
Parés López, Meritxell |
|
dc.date.accessioned |
2019-05-03T13:47:49Z |
|
dc.date.available |
2019-05-03T13:47:49Z |
|
dc.date.created |
2019 |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10854/5804 |
|
dc.description |
Curs 2018-2019 |
es |
dc.description.abstract |
Tradicionalment l’escola ha posat més èmfasi en la llengua escrita davant de la llengua oral a
través d’un model educatiu on el silenci i la memorització formaven part del clima de l’aula.
Actualment hi ha hagut un canvi de paradigma i l’escola d’avui té en compte la comunicació oral
perquè és el motor de l’organització de les idees, estructuració del pensament i la reflexió. Davant
aquesta premissa, en aquest article es presenta una proposta de millora, que va encaminada a
la millora de l’ensenyament-aprenentatge de la llengua oral a primària a través dels microprojectes
de medi a 4t, 5è i 6è. A partir d’un treball explícit de la llengua oral, s’elabora una base d’orientació
per fer una bona presentació oral, que els servirà per a exposar en grups el treball realitzat dels
microprojectes de medi. Aquest article descriu tots els processos que s’han anat seguint per a la
seva implementació. Al mateix temps, es descriu com s’ha portat a terme l’avaluació
competencial, on el procés d’aquests microprojectes té un paper molt important a part del
producte final avaluat a través de rúbriques d’autoavaluació i coavaluació. Per acabar, es
presenten unes conclusions on es plantegen reflexions entorn els reptes que implica innovar en
un centre educatiu. |
es |
dc.format |
application/pdf |
es |
dc.format.extent |
19 p. |
es |
dc.language.iso |
cat |
es |
dc.rights |
Tots els drets reservats |
es |
dc.subject.other |
Educació primària |
es |
dc.subject.other |
Professors -- Avaluació |
es |
dc.subject.other |
Competència comunicativa |
es |
dc.title |
La millora de l’ensenyament-aprenentatge de la competència oral a l’etapa de primària a través dels microprojectes de medi a 4t, 5è i 6è |
es |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
es |
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
es |
Text complet d'aquest document
Registre simple