Registre simple
dc.contributor |
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes |
|
dc.contributor |
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Millora dels Ensenyaments de l’Educació Infantil i Primària |
|
dc.contributor.author |
Ballús i Capdevila, Magda |
|
dc.date.accessioned |
2019-05-06T09:49:37Z |
|
dc.date.available |
2019-05-06T09:49:37Z |
|
dc.date.created |
2019 |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10854/5806 |
|
dc.description |
Curs 2018-2019 |
es |
dc.description.abstract |
La introducció d’innovacions educatives pressuposa transformar idees i desenvolupar noves pràctiques, i alhora implica una posterior revisió d’aquestes per emprendre accions de continuïtat i de millora. L’avaluació és un procés de recollida de dades, anàlisi i presa de decisions. Aquest article té com a objectiu realitzar un estudi avaluatiu sobre els ambients d’aprenentatge global que es porten a terme en un centre públic d’educació infantil i primària. És a dir, desenvolupar una investigació-acció mitjançant el mètode d’investigació qualitativa d’estudi de cas, en relació a aquests espais d’aprenentatge i a l’avaluació que s’hi realitza. El procés de diagnosi compta amb la participació dels diferents components de la comunitat educativa: alumnes, docents, i famílies, i amb l’acompanyament de l’Equip d’Assessorament Psicopedagògic comarcal. Les dades aportades sobre l’avaluació indiquen l’existència d’objectius que requereixen planificació diversa. Com a resultat de l’anàlisi de les dades s’exposen unes perspectives de futur en relació a la millora de la metodologia i de l’avaluació, tenint en compte que el procés de millora necessita de la col·laboració i de la implicació dels protagonistes del projecte.
Paraules |
es |
dc.format |
application/pdf |
es |
dc.format.extent |
22 p. |
es |
dc.language.iso |
cat |
es |
dc.rights |
Tots els drets reservats |
es |
dc.subject.other |
Ensenyament -- Innovacions |
es |
dc.subject.other |
Investigació qualitativa |
es |
dc.title |
Ambients d’aprenentatge global i avaluació. Estudi de cas. |
es |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
es |
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/closedAccess |
es |
Text complet d'aquest document
Registre simple