DSpace/Dipòsit Manakin

Ambients d’aprenentatge global i avaluació. Estudi de cas.

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Millora dels Ensenyaments de l’Educació Infantil i Primària
dc.contributor.author Ballús i Capdevila, Magda
dc.date.accessioned 2019-05-06T09:49:37Z
dc.date.available 2019-05-06T09:49:37Z
dc.date.created 2019
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/5806
dc.description Curs 2018-2019 es
dc.description.abstract La introducció d’innovacions educatives pressuposa transformar idees i desenvolupar noves pràctiques, i alhora implica una posterior revisió d’aquestes per emprendre accions de continuïtat i de millora. L’avaluació és un procés de recollida de dades, anàlisi i presa de decisions. Aquest article té com a objectiu realitzar un estudi avaluatiu sobre els ambients d’aprenentatge global que es porten a terme en un centre públic d’educació infantil i primària. És a dir, desenvolupar una investigació-acció mitjançant el mètode d’investigació qualitativa d’estudi de cas, en relació a aquests espais d’aprenentatge i a l’avaluació que s’hi realitza. El procés de diagnosi compta amb la participació dels diferents components de la comunitat educativa: alumnes, docents, i famílies, i amb l’acompanyament de l’Equip d’Assessorament Psicopedagògic comarcal. Les dades aportades sobre l’avaluació indiquen l’existència d’objectius que requereixen planificació diversa. Com a resultat de l’anàlisi de les dades s’exposen unes perspectives de futur en relació a la millora de la metodologia i de l’avaluació, tenint en compte que el procés de millora necessita de la col·laboració i de la implicació dels protagonistes del projecte. Paraules es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 22 p. es
dc.language.iso cat es
dc.rights Tots els drets reservats es
dc.subject.other Ensenyament -- Innovacions es
dc.subject.other Investigació qualitativa es
dc.title Ambients d’aprenentatge global i avaluació. Estudi de cas. es
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis es
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/closedAccess es

Text complet d'aquest document

Registre simple

Buscar al RIUVic


Cerca avançada

Llistar per

Estadístiques