DSpace Repository

Using drama to teach a foreign language in primary: case studies in a Catalan and Finnish primary school

Show simple item record

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Sellabona Sisquella, Ariadna
dc.date.accessioned 2019-08-01T11:23:03Z
dc.date.available 2019-08-01T11:23:03Z
dc.date.created 2019-05
dc.date.issued 2019-05
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/5880
dc.description Curs 2018-2019 es
dc.description.abstract The need for continuous renovation in classrooms gives a step to new teaching methodologies and to the rethinking of the teaching-learning process of a foreign language. This study focuses on learning English as a foreign language at the stage of primary education and on drama as an innovative methodology in the English class. This research has been carried out through two case studies at a Catalan school and at a Finnish school that use drama in their classrooms. Thus, field work is done to design what kind of drama practices can be used by teachers as a model. The results of this study indicate that drama is a useful methodology for language learning and for the acquisition of oral skills and that it is interesting to use it in the learning of foreign languages with children. es
dc.description.abstract La necessitat de les aules de renovar-se contínuament dóna pas a noves metodologies d’ensenyament i al replantejament del procés d’ensenyament-aprenentatge d’una llengua estrangera. Aquest estudi es centra en l’aprenentatge de l’anglès com a llengua estrangera a l’etapa d’educació primària i en el joc dramàtic com a metodologia innovadora a la classe d’anglès. Aquesta investigació s'ha dut a terme mitjançant dos estudis de cas a una escola catalana i a una escola finesa que utilitzen el joc dramàtic a les seves aules. Així doncs, s’ha realitzat un treball de camp per dissenyar quin tipus de pràctiques de joc dramàtic poden utilitzar els i les mestres com a model. Els resultats del present estudi assenyalen que el joc dramàtic és una metodologia útil pel que fa a l'aprenentatge de llengües i a l’adquisició de les habilitats lingüístiques orals i que és interessant utilitzar-lo en l'aprenentatge de llengües estrangeres amb els infants. es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 24 p. es
dc.language.iso eng es
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons es
dc.rights.uri https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca es
dc.subject.other Llengua segona -- Adquisició es
dc.subject.other Ensenyament -- Metodologia es
dc.subject.other Jocs educatius es
dc.title Using drama to teach a foreign language in primary: case studies in a Catalan and Finnish primary school es
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis es
dc.rights.accesRights info:eu-repo/semantics/openAccess es

Files in this item

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Except where otherwise noted, this item's license is described as Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Search RIUVic


Advanced Search

Browse

Statistics