Registre simple
dc.contributor |
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes |
|
dc.contributor.author |
Sellabona Sisquella, Ariadna |
|
dc.date.accessioned |
2019-08-01T11:23:03Z |
|
dc.date.available |
2019-08-01T11:23:03Z |
|
dc.date.created |
2019-05 |
|
dc.date.issued |
2019-05 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10854/5880 |
|
dc.description |
Curs 2018-2019 |
es |
dc.description.abstract |
The need for continuous renovation in classrooms gives a step to new teaching
methodologies and to the rethinking of the teaching-learning process of a foreign
language. This study focuses on learning English as a foreign language at the stage of
primary education and on drama as an innovative methodology in the English class.
This research has been carried out through two case studies at a Catalan school and at a
Finnish school that use drama in their classrooms. Thus, field work is done to design
what kind of drama practices can be used by teachers as a model. The results of this
study indicate that drama is a useful methodology for language learning and for the
acquisition of oral skills and that it is interesting to use it in the learning of foreign
languages with children. |
es |
dc.description.abstract |
La necessitat de les aules de renovar-se contínuament dóna pas a noves metodologies
d’ensenyament i al replantejament del procés d’ensenyament-aprenentatge d’una
llengua estrangera. Aquest estudi es centra en l’aprenentatge de l’anglès com a llengua
estrangera a l’etapa d’educació primària i en el joc dramàtic com a metodologia
innovadora a la classe d’anglès. Aquesta investigació s'ha dut a terme mitjançant dos
estudis de cas a una escola catalana i a una escola finesa que utilitzen el joc dramàtic a
les seves aules. Així doncs, s’ha realitzat un treball de camp per dissenyar quin tipus de
pràctiques de joc dramàtic poden utilitzar els i les mestres com a model. Els resultats del
present estudi assenyalen que el joc dramàtic és una metodologia útil pel que fa a
l'aprenentatge de llengües i a l’adquisició de les habilitats lingüístiques orals i que és
interessant utilitzar-lo en l'aprenentatge de llengües estrangeres amb els infants. |
es |
dc.format |
application/pdf |
es |
dc.format.extent |
24 p. |
es |
dc.language.iso |
eng |
es |
dc.rights |
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons |
es |
dc.rights.uri |
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca |
es |
dc.subject.other |
Llengua segona -- Adquisició |
es |
dc.subject.other |
Ensenyament -- Metodologia |
es |
dc.subject.other |
Jocs educatius |
es |
dc.title |
Using drama to teach a foreign language in primary: case studies in a Catalan and Finnish primary school |
es |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
es |
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
es |
Text complet d'aquest document
Registre simple
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons