DSpace/Dipòsit Manakin

Assessing young language learners to improve their language skills. A case study

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author López Vila, Carla
dc.date.accessioned 2019-08-01T11:48:14Z
dc.date.available 2019-08-01T11:48:14Z
dc.date.created 2019-05
dc.date.issued 2019-05
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/5882
dc.description Curs 2018-2019 es
dc.description.abstract Assessment is considered as an indispensable part of teachers and students’ process of learning. As it is a controversial topic, a debate about the best way to assess primary language students has recently been created. This case study is aimed at analysing the strategies and tools used for assessing Grade 1 language learners in the International School of Helsinki. The qualitative data obtained through observation, document reviews and specially, the language specialists’ interviews will provide evidences of how assessment is applied to Young Language learners in an International school. The results show the importance of carrying out informal, ongoing and individualized assessments in order to analyse each child’s linguistic progress, to adapt lesson planning, and to identify areas of strength and areas needing extra support. es
dc.description.abstract L’avaluació és considerada una part indispensable del procés d’aprenentatge tant dels mestres com dels mateixos alumnes. El fet de ser un tema controvertit, ha fet que es creés un debat sobre la millor manera d’avaluar la llengua a estudiants de primària. Aquest estudi de cas té com a objectiu analitzar a fons les estratègies i eines que s’utilitzen per avaluar la llengua en infants de 1r de Primària a l’Escola Internacional de Hèlsinki. Les dades qualitatives que s’han obtingut a través de l’observació, els documents i, especialment, de les entrevistes a les mestres especialistes en llengües, proporcionaran evidències sobre com s’aplica l’avaluació de la llengua en joves d’una escola internacional. Els resultats mostren la importància de realitzar avaluacions informals, continuades i individualitzades per tal d’analitzar el progrés lingüístic de cada infant, adaptar la planificació i identificar les àrees potents i les que necessiten suport. es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 29 p. es
dc.language.iso eng es
dc.rights Tots els drets reservats es
dc.subject.other Professors -- Avaluació es
dc.subject.other Llenguatge i llengües es
dc.title Assessing young language learners to improve their language skills. A case study es
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis es
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess es

Text complet d'aquest document

Registre simple

Buscar al RIUVic


Cerca avançada

Llistar per

Estadístiques