dc.contributor |
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat de Ciències i Tecnologia |
|
dc.contributor.author |
De Ferrater i Oliva, Eduard |
|
dc.date.accessioned |
2019-08-27T07:34:16Z |
|
dc.date.available |
2019-08-27T07:34:16Z |
|
dc.date.created |
2019-06 |
|
dc.date.issued |
2019-06 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10854/5918 |
|
dc.description |
Curs 2018-2019 |
es |
dc.description.abstract |
En aquest Treball de Final de Grau s'exposa el procediment i els resultats de la realització
d'una transmèdia del joc d'Instagram "Where is Eddie" creat per l'usuari "Eddfe", que té per
objectius crear una aplicació i expandir el joc a diverses xarxes socials per a fer-ne difusió i
així poder arribar al màxim nombre de gent possible.
Així doncs, l'objectiu principal del projecte és portar aquest joc fora de la xarxa social a la
qual es troba i crear un impacte a la gent de la mateixa manera que s'ha realitzat
a Instagram. Creant perfils a les xarxes socials de Facebook, Twitter, YouTube i posant
a disposició dels usuaris una aplicació per a mòbils que els permetà jugar directament des
d'aquesta.
Els resultats de la transmèdia han sigut la sortida per primera vegada d'aquest joc a les
diverses xarxes socials, la creació d'una aplicació per a dispositius mòbils i el fet que molta més
gent conegui i segueixi el joc. |
es |
dc.format |
application/pdf |
es |
dc.format.extent |
61 p. |
es |
dc.language.iso |
cat |
es |
dc.rights |
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons |
es |
dc.rights.uri |
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca |
es |
dc.subject.other |
Xarxes socials en línia |
es |
dc.subject.other |
Jocs |
es |
dc.title |
Where is not Eddie |
es |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
es |
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
es |