Registre simple
dc.contributor |
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes |
|
dc.contributor.author |
Tabernero Argüelles, Iris |
|
dc.contributor.author |
Tió Madrid, Rut |
|
dc.date.accessioned |
2019-08-29T09:19:40Z |
|
dc.date.available |
2019-08-29T09:19:40Z |
|
dc.date.created |
2019 |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10854/5935 |
|
dc.description |
Curs 2018-2019 |
es |
dc.description.abstract |
En el present estudi l’objectiu principal ha sigut observar i analitzar els rols de gènere
presents en el joc lliure dels alumnes a l’hora del pati, així com estudiar el rol del
professorat en aquest context. Aquesta investigació s’ha realitzat en dos centres educatius
de secundària situats a Vic, a fi d’explorar les possibles diferències entre el centre públic
i el centre concertat, tenint present la variable socioeconòmica associada. S’ha emprat
una metodologia basada en el disseny mixt a partir de la pauta d’observació, en què s’ha
observat una mostra d’aproximadament 600 estudiants i 59 professors/es, i el guió de
l’entrevista semiestructurada, realitzada a 5 professors/es. Les dades obtingudes s’han
triangulat i s’ha conclòs que els rols de gènere són presents en el joc lliure, ja que
influeixen en la composició dels grups, l’ocupació de l’espai, el tipus d’activitats, les
actituds i els conflictes sorgits a l’hora del pati, independentment del centre. |
es |
dc.format |
application/pdf |
es |
dc.format.extent |
95 p. |
es |
dc.language.iso |
cat |
es |
dc.rights |
Tots els drets reservats |
es |
dc.subject.other |
Rol sexual |
es |
dc.subject.other |
Educació secundària |
es |
dc.subject.other |
Adolescents -- Psicologia |
es |
dc.title |
Els rols de gènere presents en el joc lliure dels alumnes de secundària: estudi de dos centres educatius de Vic |
es |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
es |
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
es |
Text complet d'aquest document
Registre simple