Repositorio Dspace

Anàlisi de la visió de l'alumnat i professorat sobre l'Educació Física en un centre de l'Alt Empordà

Registro sencillo

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes
dc.contributor.author Verdaguer Matas, Adrià
dc.date.accessioned 2019-11-07T18:40:31Z
dc.date.available 2019-11-07T18:40:31Z
dc.date.created 2019-01-25
dc.date.issued 2019-01-25
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/5983
dc.description Curs 2018-2019 es
dc.description.abstract Els objectius del present estudi han estat conèixer les visions que tenen els diferents agents educatius (professorat d’educació física, professorat d’altres matèries i alumnat) de l’educació física, així com també intentar esbrinar quins aspectes poden ser beneficiosos o contraproduents per l’assignatura en qüestió. El mètode fet servir per la investigació ha estat l’estudi de cas i s’han recollit les dades dels participants mitjançant grups de discussió. A partir d’un l’anàlisi de contingut convencional, es conclou que la consideració que es té de la matèria ha millorat aquests darrers anys, encara que segueix faltant molt de treball perquè l’EF obtingui la rellevància que l’assignatura mereix. es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 146 p. es
dc.language.iso cat es
dc.rights Tots els drets reservats es
dc.subject.other Educació física es
dc.subject.other Ensenyament -- Avaluació es
dc.title Anàlisi de la visió de l'alumnat i professorat sobre l'Educació Física en un centre de l'Alt Empordà es
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis es
dc.description.version Director/a: Arumí Prat, Joan
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/closedAccess es

Texto completo de este documento

Registro sencillo

Buscar en RIUVic


Búsqueda avanzada

Listar

Estadísticas