Repositorio Dspace

Matemàtiques i art: un aprenentatge creatiu

Registro sencillo

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Millora dels Ensenyaments de l’Educació Infantil i Primària
dc.contributor.author Gastón Puyó, Belén
dc.date.accessioned 2019-11-18T18:45:28Z
dc.date.available 2019-11-18T18:45:28Z
dc.date.created 2019
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/5994
dc.description Curs 2018-2019 es
dc.description.abstract Aquest article descriu la seqüència i posada en pràctica del disseny d’un Pla de millora a Les Escoles de Gurb. Després d’analitzar les necessitats del centre i de recollir evidències que fonamentin la innovació, es valoren les matemàtiques com l’àrea que centrarà el nostre treball. A partir d’aquí s’inicia un procés que es concreta en les pràctiques i l’elaboració del TFM (Treball de Final de Màster). El desenvolupament d’aquest procés de millora s’ha basat en les cinc fases que Lago, Onrubia & Huguet (2012) descriuen. Durant aquest curs s’ha pogut implementar les dues primeres fases i s’ha iniciat la tercera amb l’objectiu de continuar amb el projecte el curs vinent. Aquesta petita innovació pretén ser la primera d’una sèrie d’actuacions que ens ajudaran a canviar la cultura de centre introduint millores a la pràctica de l’aula. es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 23 p. es
dc.language.iso cat es
dc.rights Tots els drets reservats es
dc.subject.other Matemàtica -- Ensenyament es
dc.title Matemàtiques i art: un aprenentatge creatiu es
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis es
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess es

Texto completo de este documento

Registro sencillo

Buscar en RIUVic


Búsqueda avanzada

Listar

Estadísticas