DSpace/Dipòsit Manakin

Transició a la vida independent des de la perspectiva de les persones professionals de l'Educació Social

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Casellas La Rosa, Laia
dc.date.accessioned 2019-11-28T18:16:53Z
dc.date.available 2019-11-28T18:16:53Z
dc.date.created 2019-05-16
dc.date.issued 2019-05-16
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/6044
dc.description Curs 2018-2019 es
dc.description.abstract Aquest document és el resultat d’un estudi d’investigació centrat en la transició de la vida independent des de la perspectiva de les persones professionals de l’Educació Social. L’estudi està centrat en un CRAE en concret, el qual ha estat estudiat i analitzat per tal de donar resposta a la meva pregunta inicial i als meus objectius. Conèixer quin és el paper del professional i quins són els recursos que reben la joventut durant el procés. Per la realització de la recerca, he portat a terme un procés de recollida, selecció i anàlisi de la informació existent sobre el tema tractat. Amb la finalitat de descriure la situació amb la qual es troben aquests joves, els recursos que poden sol·licitar i el paper i visió del les persones professionals. En el present document, es troba la informació i explicació sobre què és un CRAE, què és la transició a la vida adulta, els grups de joves tutelats i extutelats, l’acompanyament que es porta a terme durant aquest procés, la taxa d’emancipació, el perfil dels joves i persones professionals del centre, les entitats i tipus de recursos destinats a aquesta joventut i l’explicació del centre estudiat. es
dc.description.abstract This document is the result of a research study focused on the transition from independent life from the perspective of professional people in terms of Social Education. The study is based on a Children's Home, which has been studied and analyzed in order to answer my initial question and goals. Understanding the role the professional plays and which ones are the resources that young people receive during the process. For the conduct of the research, I have carried out a process of collecting, selecting and analyzing the existing information on the Subject Covered. In order to describe the situ-ation in which these young people find themselves, the resources they can request and the role and vision of professionals. In the present document, we find the information and explanation about what a Children's Home is, what is the transition to adult life, the groups of tutored and extutored young people, the accompaniment that takes place during this process, the rate of emancipation, the profile of the young people and professionals of the centre, the entities and types of resources allocated to this youth and the explanation of the studied centre. es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 105 p. es
dc.language.iso cat es
dc.rights Tots els drets reservats es
dc.subject.other Educadors socials es
dc.subject.other Transició a la vida activa es
dc.title Transició a la vida independent des de la perspectiva de les persones professionals de l'Educació Social es
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis es
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/closedAccess es

Text complet d'aquest document

Registre simple

Buscar al RIUVic


Cerca avançada

Llistar per

Estadístiques