DSpace Repository

Anàlisi de l'oferta educativa per infants amb necessitats específiques de suport educatiu

Show simple item record

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Barnils i Crusats, Maria
dc.date.accessioned 2019-12-03T15:36:47Z
dc.date.available 2019-12-03T15:36:47Z
dc.date.created 2019-05-17
dc.date.issued 2019-05-17
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/6071
dc.description Curs 2018-2019 es
dc.description.abstract L’educació inclusiva és un dels reptes de futur del sistema educatiu català vigent. El Decret 150/2017 sobre l'atenció educativa a l'alumnat en el marc d'un sistema educatiu inclusiu és una gran evidència de la direcció i /o visió de l’educació. Però, els centres educatius poden regir-se i donar resposta als criteris que la legalitat determina? La investigació portada a terme tracta sobre l’oferta educativa de 5 centres de la comarca d’Osona que tenen per als infants amb necessitats específiques de suport educatiu. Les respostes obtingudes a les enquestes i la fomentació teòrica dels documents legals han permès elaborar una anàlisi ric en aspectes qualitatius i quantitatius que han portat a concloure que la realitat de les escoles s’allunya d’allò que els documents decreten però que totes elles treballen per garantir una atenció integral a tots els alumnes. es
dc.description.abstract Inclusive education is one of the future challenges of the current Catalan education system. Decree 150/2017 on educational attention to pupils in the framework of an inclusive education system is a great evidence of the direction and vision of education. But can educational centers be governed by and respond to the criteria determined by law? The research carried out deals with the educational offer of 5 schools in the county of Osona that have its for children with specific educational support needs. The answers obtained to the questions and the theoretical promotion of the legal documents have allowed us to elaborate an analysis of the quality and quantity aspects that have led to the conclusion that the reality of the schools moves away of that the documents decree but, all of them work to guarantee an integral education attention to all the students. es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 138 p. es
dc.language.iso cat es
dc.rights Tots els drets reservats es
dc.subject.other Educació inclusiva es
dc.subject.other Escoles -- Catalunya -- Osona es
dc.title Anàlisi de l'oferta educativa per infants amb necessitats específiques de suport educatiu es
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis es
dc.rights.accesRights info:eu-repo/semantics/closedAccess es

Files in this item

Show simple item record

Search RIUVic


Advanced Search

Browse

Statistics