DSpace Repository

Com documentar la vida a l'aula a l'educació infantil. Comunicar i reflexionar. Un projecte comú.

Show simple item record

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Millora dels Ensenyaments de l’Educació Infantil i Primària
dc.contributor.author López Pérez, Laura
dc.date.accessioned 2019-12-09T17:21:21Z
dc.date.available 2019-12-09T17:21:21Z
dc.date.created 2019
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/6092
dc.description Curs 2018-2019 es
dc.description.abstract Les experiències que viuen els infants dia a dia a les aules d’educació infantil són sovint efímeres i invisibles si no hi ha algú que les reculli i les faci evidents. Cal que les famílies, els propis infants i altres adults tinguin accés a aquesta valuosa informació, per tal de poder rememorar, comunicar i reflexionar entorn les vivències i aprenentatges esdevinguts. Aquest article recull el procés i també les reflexions i conclusions sorgides durant el desenvolupament del projecte de millora en el cicle d’educació infantil que, mitjançant l’anàlisi de la pràctica documentativa actual i tenint en compte diferents referents teòrics, pretén consensuar la millor manera de reflectir, mitjançant la documentació pedagògica, una imatge d’infant capaç i protagonista dels seus aprenentatges així com també la vida a les aules de la nostra escola. Això serà possible mitjançant una documentació pedagògica que convidi a la comunicació i la reflexió d’infants, famílies i personal docent. es
dc.description.abstract The experiences that children live every day in the classroom in pre-school stages are ephemera and invisible if no one gathers them and makes them evident. It is necessary that families, other adults and childhood themselves should have access to this valuable information in order to remember, communicate and reflect around the experiences and learning acquired. This article includes the process, and also reflections and conclusions emerged during the development of the improvement project in pre-school cycle, through the analysis of the current documentation practice to reflect, through the documentation, the image of the capable and main character child of his/her learning as well as the classroom life in our school. This will be possible thanks to a pedagogical documentation which invites to communication and childhood reflection, families and teaching staff. es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 21 p. es
dc.language.iso cat es
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons es
dc.rights.uri https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca es
dc.subject.other Educació infantil es
dc.subject.other Informes escolars es
dc.subject.other Ensenyament -- Innovacions es
dc.title Com documentar la vida a l'aula a l'educació infantil. Comunicar i reflexionar. Un projecte comú. es
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis es
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess es

Files in this item

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Except where otherwise noted, this item's license is described as Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Search RIUVic


Advanced Search

Browse

Statistics