DSpace Repository

Pla d'innovació i millora del projecte interdisciplinari "apadrinem el nostre patrimoni: els safareigs de can Martra"

Show simple item record

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Millora dels Ensenyaments de l’Educació Infantil i Primària
dc.contributor.author Tarrés Masnou, Roser
dc.date.accessioned 2019-12-09T17:29:24Z
dc.date.available 2019-12-09T17:29:24Z
dc.date.created 2019
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/6093
dc.description Curs 2018-2019 es
dc.description.abstract Aquest article s’enmarca dins del Màster interUniversitari de Millora dels Ensenyaments de l’Educació Infantil i Primària, Màster promogut pel Departament d’Educació amb l’objectiu de formar professionals que impulsin processos de millora i innovació a diferents escoles de la Catalunya Central. El projecte d’innovació i millora que presento s’ha portat a terme en una escola de 19 alumnes distribuïts en dues aules i parteix del treball intergeneracional amb la gent del poble per redescobrir i donar valor a un espai actualment en desús: els safareigs del poble. Aquest projecte interdisciplinari, per la mateixa necessitat (o exigència) de l’escola rural ha estat multinivell i bona part de les sessions fent co-docència; està inclòs dins del Programa del Departament d’Educació “Apadrinem el nostre Patrimoni” i del Pla d’entorn del Centre. Per tal d’implementar-lo s’han seguit les cinc fases que Lago, Onrubia & Huguet (2012) especifiquen en tot Procés d’innovació i millora, arribant al desenvolupament de totes elles, aspecte que facilita la reflexió, revisió i millora de la proposta plantejada per a la seva posterior consolidació. es
dc.description.abstract This project of improvement and innovation has been applied with 19 students and started with the intergenerational work in the same village to rediscover and promote a forgotten public place: the town’s public washing place. This project is interdisciplinary due to the same needs and demands from this rural school. The project has taught students from different ages and levels and most of the sessions have been taught with more than one teacher in the classroom (co-teaching). This project is included within the programme from the department of education «sponsor our heritage: the washbasins of Can Martra» and from the environtmental project of the school. In order to put it into practice I have followed the 5 steps that Lago, Onrubia and Huguet (2012) specify in all innovation and improvement processes, reaching the development and promoting reflexion, revision and improvement of the proposals for its future consolidation. es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 22 p. es
dc.language.iso cat es
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons es
dc.rights.uri https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca es
dc.subject.other Ensenyament -- Innovacions es
dc.subject.other Patrimoni històric -- Protecció es
dc.subject.other Educació primària es
dc.title Pla d'innovació i millora del projecte interdisciplinari "apadrinem el nostre patrimoni: els safareigs de can Martra" es
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis es
dc.rights.accesRights info:eu-repo/semantics/openAccess es

Files in this item

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Except where otherwise noted, this item's license is described as Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Search RIUVic


Advanced Search

Browse

Statistics