DSpace Repository

Anàlisi de la influència de la coordinació òcul-manual i òcul-pèdica sobre la motivació en l'alumnat de 3r ESO

Show simple item record

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Santaularia Soldevila, Isaac
dc.date.accessioned 2020-09-28T06:57:44Z
dc.date.available 2020-09-28T06:57:44Z
dc.date.created 2020-05
dc.date.issued 2020-05
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/6241
dc.description Curs 2019-2020 es
dc.description.abstract Es porta a terme un estudi amb l’objectiu de comprovar la influència que tenen la pràctica de la coordinació òcul-manual i òcul-pèdica sobre la motivació en l’alumnat de 3r ESO, i que els factors de la TAD i depenent de la complexitat motriu poden ajudar a afavorir aquesta motivació en la realització d’aquestes dues coordinacions. També és veuran els tipus d’alumnes segons la teoria del model cognitiu-social de la motivació a l’èxit. La mostra és de 111 alumnes de l’institut OMS i de Prat de Manresa i IES Gerbert d’Aurillac de Sant Fruitós de Bages. Es parteix de la hipòtesi que els participants de l’estudi presentaran una motivació alta en la pràctica d’aquestes dues coordinacions i que els factors de la TAD i una complexitat motriu més senzilla ho ajudarà. Per comprovar-ho s’haurien fet 4 sessions d’educació física, però per la situació actual de la Covid-19 s’han portat a terme uns reptes online, en els quals els alumnes havien de realitzar-los i després fer un qüestionari per comprovar els resultats. Es conclou que la pràctica de les dues coordinacions han proporcionat una motivació elevada a la majoria dels alumnes i els factors de la TAD i una complexitat motriu més fàcil han sigut efectius per haver millorat aquesta motivació cap a elles. es
dc.description.abstract It carries out a survey with the aim to check the influence that the practice of coordination òcul manual and ocul pedic have on the motivation at boys and girls of 3rd ESO, and that the factors of the TAD and depending of the automotive complexity can aid at favoring this motivation at the realization of these two coordination. Also, it will view the types of pupils according to the theory of cognitive-social model of the motivation at the success. The sample is about 111 pupils of the institute OMS i de Prat of Manresa and IES Gerbert d’Aurillac of Sant Fruitos de Bages. It is the splitting of the hypothesis that the participants of the survey will present a tall motivation at the practice of these two coordination and that the factors of the TAD and a more automotive complexity simple will aid it. To prove this, four physical education sessions would have been done, but, due to the current situation of the Covid – 19, I have carried out some online challenges. Pupils had to realize them and after that make a questionnaire to check the results. It concludes that the practice of the two coordinations have provided an overhead motivation of most of the pupils and the factors of the TAD and an automotive complexity have been effective for true improved this motivation. es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 57 p. es
dc.language.iso cat es
dc.rights Tots els drets reservats es
dc.subject.other Esports -- Aspectes psicològics es
dc.subject.other Aptitud esportiva es
dc.subject.other Alumnes d'ensenyament secundari es
dc.subject.other Esports -- Aspectes fisiològics es
dc.title Anàlisi de la influència de la coordinació òcul-manual i òcul-pèdica sobre la motivació en l'alumnat de 3r ESO es
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis es
dc.rights.accesRights info:eu-repo/semantics/closedAccess es

Files in this item

Show simple item record

Search RIUVic


Advanced Search

Browse

Statistics