DSpace Repository

Quina influència tenen les xarxes socials en la vida dels infants que pateixen assetjament escolar a cicle superior?. Anàlisi del protocol de prevenció, detecció i intervenció davant l'assetjament i ciberassetjament entre iguals a l'Escola Ausiàs March de l'Hospitalet de Llobregat

Show simple item record

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Jaramillo Vives, Aïda
dc.date.accessioned 2020-12-11T13:37:01Z
dc.date.available 2020-12-11T13:37:01Z
dc.date.created 2020
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/6373
dc.description Curs 2019-2020 es
dc.description.abstract La prevenció i l’actuació sobre els fenòmens d’assetjament i ciberassetjament és un factor clau en el bon desenvolupament de la conducta dels infants al llarg de la seva etapa educativa. Per aquesta raó, és important dotar als docents i a les docents d’eines i estratègies per abordar aquesta problemàtica. En aquest treball es portarà a terme una investigació sobre aquests dos fenòmens i un anàlisi de l’actual Protocol de prevenció, detecció i intervenció davant l’assetjament i el ciberassetjament entre iguals vigent a Catalunya. Tanmateix, es realitzarà un estudi de l’impacte real de l’assetjament i del ciberassetjament a l’Escola Ausiàs March de l’Hospitalet de Llobregat per tal de conèixer on, quan i com es produeixen aquestes situacions per tal d’evitar-les i garantir una educació equitativa als i a les infants. es
dc.description.abstract La prevención y la actuación sobre los fenómenos de acoso y ciberacoso es un factor clave en el buen desarrollo de la conducta de los niños y de las niñas a lo largo de su etapa educativa. Por esta razón, es importante dotar a los docentes y a las docentes de herramientas y estrategias para abordar esta problemática. En este trabajo se llevará a cabo una investigación sobre estos dos fenómenos y un análisis del actual Protocol de prevenció, detecció i intervenció davant l’assetjament i el ciberassetjament entre iguals vigente en Cataluña. Así mismo, se realizará un estudio del impacto real del acoso y del ciberacoso en la Escuela Ausiàs March de l’Hospitalet de Llobregat para conocer dónde, cuando y como se producen estas situaciones para evitarlas y garantizar una educación equitativa a los niños y a las niñas. es
dc.description.abstract Prevention and action on the phenomena of bullying and cyberbullying is a key factor in the good development of children's behaviour during their educational stage. For this reason, it is important to provide teachers with tools and strategies to address this problem. In this work, a research will be carried out on these two phenomena and an analysis will be made of the current Protocol de prevenció, detecció i intervenció davant l’assetjament i el ciberassetjament entre iguals in force in Catalonia. Likewise, a study of the real impact of bullying and cyberbullying in the Ausiàs March School in l'Hospitalet de Llobregat will be carried out to find out where, when and how these situations occur in order to avoid them and guarantee equal education for boys and girls. es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 107 p. es
dc.language.iso cat es
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons es
dc.rights.uri https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca es
dc.subject.other Ciberassetjament escolar es
dc.subject.other Preadolescents -- Xarxes socials es
dc.title Quina influència tenen les xarxes socials en la vida dels infants que pateixen assetjament escolar a cicle superior?. Anàlisi del protocol de prevenció, detecció i intervenció davant l'assetjament i ciberassetjament entre iguals a l'Escola Ausiàs March de l'Hospitalet de Llobregat es
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis es
dc.rights.accesRights info:eu-repo/semantics/openAccess es

Files in this item

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Except where otherwise noted, this item's license is described as Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Search RIUVic


Advanced Search

Browse

Statistics