Aquesta recerca es centra en l’anàlisi de les concepcions que tenen dos docents de l’ensenyament de les ciències i la seva posada en pràctica. Les dades s’han obtingut mitjançant una entrevista i una observació, estudiant cada docent com un cas individual. La finalitat és definir quin model didàctic recolzen i comprendre la ...»»»»
Aquesta recerca es centra en l’anàlisi de les concepcions que tenen dos docents de l’ensenyament de les ciències i la seva posada en pràctica. Les dades s’han obtingut mitjançant una entrevista i una observació, estudiant cada docent com un cas individual. La finalitat és definir quin model didàctic recolzen i comprendre la vinculació entre les concepcions i la seva posada en pràctica. Juntament amb aquesta, s’estudien les dificultats o impediments que intervenen quan ensenyen ciències. Finalment, cal destacar com a aportació del treball, la pluralitat de models didàctics que sustenta un mateix docent.^^^^
This research is focused to understand how two teachers at primary school teach science. The data was obtained using an interview and an observation, analysing each teacher as an individual case. The principal aim is to describe the didactic model that they follow and to comprehend the conception of the teachers and its correlation ...»»»»
This research is focused to understand how two teachers at primary school teach science. The data was obtained using an interview and an observation, analysing each teacher as an individual case. The principal aim is to describe the didactic model that they follow and to comprehend the conception of the teachers and its correlation with their acts when they teach science. Also, which difficulties they have when they teach this subject. Finally, it is interested to emphasises that we can identify that both use different aspects of different didactic models.
Key words: teaching, science, didactic models, difficulties.^^^^