DSpace/Dipòsit Manakin

Anàlisi de com dos docents conceben i posen en pràctica l'ensenyament de les Ciències a l'Educació Primària

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Rammou Achamsse, Chadia
dc.date.accessioned 2020-12-11T13:52:15Z
dc.date.available 2020-12-11T13:52:15Z
dc.date.created 2020
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/6375
dc.description Curs 2019-2020 es
dc.description.abstract Aquesta recerca es centra en l’anàlisi de les concepcions que tenen dos docents de l’ensenyament de les ciències i la seva posada en pràctica. Les dades s’han obtingut mitjançant una entrevista i una observació, estudiant cada docent com un cas individual. La finalitat és definir quin model didàctic recolzen i comprendre la vinculació entre les concepcions i la seva posada en pràctica. Juntament amb aquesta, s’estudien les dificultats o impediments que intervenen quan ensenyen ciències. Finalment, cal destacar com a aportació del treball, la pluralitat de models didàctics que sustenta un mateix docent. es
dc.description.abstract This research is focused to understand how two teachers at primary school teach science. The data was obtained using an interview and an observation, analysing each teacher as an individual case. The principal aim is to describe the didactic model that they follow and to comprehend the conception of the teachers and its correlation with their acts when they teach science. Also, which difficulties they have when they teach this subject. Finally, it is interested to emphasises that we can identify that both use different aspects of different didactic models. Key words: teaching, science, didactic models, difficulties. es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 112 p. es
dc.language.iso cat es
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons es
dc.rights.uri https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca es
dc.subject.other Ciència -- Educació primària es
dc.subject.other Pràctiques pedagògiques es
dc.subject.other Mestres -- Actituds es
dc.title Anàlisi de com dos docents conceben i posen en pràctica l'ensenyament de les Ciències a l'Educació Primària es
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis es
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess es

Text complet d'aquest document

Registre simple

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Buscar al RIUVic


Cerca avançada

Llistar per

Estadístiques