DSpace/Dipòsit Manakin

Efectivitat del mètode d'ensenyament de les fraccions en una escola respecte al grau de comprensió d'aquest concepte en els alumnes

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Mateos Rius, Laia
dc.date.accessioned 2020-12-21T18:01:02Z
dc.date.available 2020-12-21T18:01:02Z
dc.date.created 2020-05
dc.date.issued 2020-05
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/6382
dc.description Curs 2019-2020 es
dc.description.abstract Aquest estudi es centra en la relació entre el mètode d’ensenyament de les fraccions d’una escola del Gironès i el grau de comprensió d’aquest concepte en els seus alumnes. Les dades obtingudes provenen d’un qüestionari realitzat pels alumnes de 6è que van a aquesta escola des d’educació infantil i de dues entrevistes realitzades a dues mestres de l’escola. La finalitat d’aquest estudi és saber si la metodologia que utilitza l’escola ajuda als seus alumnes a comprendre el concepte de fracció i de fraccions equivalents. Les conclusions indiquen el grau de comprensió dels alumnes en referència a aquests dos conceptes tenint en compte les respostes i les justificacions que han donat en el qüestionari. Aquestes respostes han estat comparades amb el que diuen diferents autors, com són: S.J. Lamon (2012), P. Flores i M. Torralbo (2011), D.M. Clarke, A. Roche i A. Mitchell (2008) o J. A. Van de Walle, K. S. Karp & J. M. Bay-Williams (2013). es
dc.description.abstract This study focuses on the relationship between the method of teaching the fractions in a school in Gironès region and the degree of understanding of this concept in its students. The data obtained comes from a questionnaire conducted by 6th graders who go to this school from early childhood education and from two interviews conducted with two teachers from the school. The purpose of this study is to find out if the methodology used by the school helps its students to understand the concept of fraction and equivalent fractions. The conclusions indicate the degree of understanding of the students about these two concepts taking into account the answers and justifications they have given in the questionnaire. These responses have been compared to what different authors say, such as: S.J. Lamon (2012), P. Flores & M. Torralbo (2011), D.M. Clarke, A. Roche & A. Mitchell (2008) or J. A. Van de Walle, K. S. Karp & J. M. Bay-Williams (2013). es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 80 p. es
dc.language.iso cat es
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons es
dc.rights.uri https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca es
dc.subject.other Matemàtica -- Ensenyament es
dc.subject.other Pràctiques pedagògiques es
dc.title Efectivitat del mètode d'ensenyament de les fraccions en una escola respecte al grau de comprensió d'aquest concepte en els alumnes es
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis es
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess es

Text complet d'aquest document

Registre simple

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Buscar al RIUVic


Cerca avançada

Llistar per

Estadístiques