S’ha portat a terme una anàlisi de la pràctica del cant coral en tres àmbits diferents com són l’Escola Mossèn Cinto de Folgueroles, l’Escola de Música de Manlleu i l’Escolania de Montserrat. Per fer-ho, s’han plantejat diversos ítems com poden ser la situació geogràfica, el número de cantaires, les metodologies que s’apliquen i ...»»»»
S’ha portat a terme una anàlisi de la pràctica del cant coral en tres àmbits diferents com són l’Escola Mossèn Cinto de Folgueroles, l’Escola de Música de Manlleu i l’Escolania de Montserrat. Per fer-ho, s’han plantejat diversos ítems com poden ser la situació geogràfica, el número de cantaires, les metodologies que s’apliquen i el repertori, entre d’altres. A partir de la recerca qualitativa, és a dir, l’observació i les entrevistes, s’han analitzat aquests aspectes d’una manera objectiva i coherent.^^^^
An analysis of choral singing has been carried out in three different schools: Mossen Cinto School from Folgueroles, Music School from Manlleu and Escolania de Montserrat. In order to do it, I analysed geographical situation, number of singers per institution, methods applied, repertoire, amongst others. In addition, I also observed ...»»»»
An analysis of choral singing has been carried out in three different schools: Mossen Cinto School from Folgueroles, Music School from Manlleu and Escolania de Montserrat. In order to do it, I analysed geographical situation, number of singers per institution, methods applied, repertoire, amongst others. In addition, I also observed and interviewed teachers from the different schools. This data helped me to gain an insight into how the schools function and also to compare them.^^^^