Repositorio Dspace

The use of L1 in teaching in EFL preschool classes: a case study

Registro sencillo

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Viñas Arumí, Alba
dc.date.accessioned 2021-01-08T11:51:28Z
dc.date.available 2021-01-08T11:51:28Z
dc.date.created 2020-05
dc.date.issued 2020-05
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/6401
dc.description Curs 2019-2020 es
dc.description.abstract There exists a big debate over the use of the students’ first language (L1) to teach English. The purpose of this project is to analyse the functions of L1 use in teaching in English as a Foreign Language (EFL) preschool classes, and to discover the teachers’ beliefs towards this topic. The study involves data collected from observations of English preschool classes, using an observation grid, and from an interview to the English teacher of the same school. The results show that the teacher uses the L1 mostly to discipline and control, and that she defends maximizing the foreign language (FL) and using the L1 when necessary. es
dc.description.abstract Hi ha un gran debat al voltant de l’ús de la llengua materna dels alumnes per ensenyar anglès. El propòsit d’aquest estudi és analitzar les funcions de la primera llengua en l’ensenyament de l’anglès com a llengua estrangera a classes de parvulari, i descobrir les opinions que tenen els mestres respecte a aquest tema. L’estudi inclou dades recollides a partir d’observacions a classes d’anglès de parvulari, utilitzant una graella d’observació, i a partir d’una entrevista feta a la mestra d’anglès de la mateixa escola. Els resultats mostren que la mestra utilitza la llengua materna majoritàriament per disciplina i control, i que defensa maximitzar la llengua estrangera i utilitzar la llengua materna quan sigui necessari. es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 123 p. es
dc.language.iso eng es
dc.rights Tots els drets reservats es
dc.subject.other Llengua segona -- Adquisició es
dc.subject.other Anglès -- Educació infantil es
dc.subject.other Pràctiques pedagògiques es
dc.title The use of L1 in teaching in EFL preschool classes: a case study es
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis es
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess es

Texto completo de este documento

Registro sencillo

Buscar en RIUVic


Búsqueda avanzada

Listar

Estadísticas