DSpace Repository

The process of learning to read in English in second grade in an international school in Finland

Show simple item record

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Compte Roca, Elisabet
dc.date.accessioned 2021-01-08T13:03:54Z
dc.date.available 2021-01-08T13:03:54Z
dc.date.created 2020-05
dc.date.issued 2020-05
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/6405
dc.description Curs 2019-2020 es
dc.description.abstract English has become a global language of communication and reading is one of the skills learners need to master in order to be competent users. Moreover, nowadays written language is a feature of the human environment, thus this leads to trying to make sense of it through reading. This study aims to examine the process of learning to read in English in an international school in Finland. For this purpose, second grade teachers from an international Finnish school were asked to answer a questionnaire about their opinions and perceptions towards learning to read in English. Additionally, systematic observations were carried out considering different reading practices at this school. The results drew attention to offering a literate environment to the learners, consider them competent readers and use interactions purposefully in literacy lessons. Therefore, the study presents a perspective on learning to read in English in a specific context. es
dc.description.abstract L’anglès ha esdevingut una llengua global pel que fa a la comunicació i llegir és una de les habilitats que els seus aprenents necessiten controlar per tal de ser-ne usuaris competents. Així mateix, actualment el llenguatge escrit és una característica de l’entorn humà, aquest fet porta a intentar trobar-hi sentit a través de la lectura. Aquest estudi procura examinar el procés d’aprendre a llegir en anglès en una escola internacional de Finlàndia. Per aquest motiu, es va demanar a mestres de segon d’educació primària d’una escola internacional finesa que responguessin un qüestionari sobre les seves opinions i percepcions en relació a aprendre a llegir en anglès. A més, es van dur a terme observacions sistemàtiques de diferents pràctiques de lectura a l’escola. Els resultats van destacar la importància d’oferir un entorn de lectoescriptura als aprenents, considerar-los lectors competents i utilitzar les interaccions intencionadament a les classes de lectoescriptura. Conseqüentment, l’estudi presenta una perspectiva d’aprendre a llegir en anglès en un context específic. es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 23 p. es
dc.language.iso eng es
dc.rights Tots els drets reservats es
dc.subject.other Infants -- Llibres i lectura es
dc.subject.other Anglès en l'enseyament es
dc.title The process of learning to read in English in second grade in an international school in Finland es
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis es
dc.rights.accesRights info:eu-repo/semantics/openAccess es

Files in this item

Show simple item record

Search RIUVic


Advanced Search

Browse

Statistics