DSpace/Dipòsit Manakin

The effectiveness of TPR storytelling methodology in EFL for very young learners

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Fernández Sardà, Elisabet
dc.date.accessioned 2021-01-08T13:14:23Z
dc.date.available 2021-01-08T13:14:23Z
dc.date.created 2020
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/6406
dc.description Curs 2019-2020 es
dc.description.abstract The main aims of this study are to describe and analyze TPRS methodology, to identify the aspects implicated in comprehensible input for very young learners and to know the researcher’s point of view regarding the topic. The research is developed by comparing the theoretical information with the data collected from the answers given in interviews with teachers and professors. In this way, the results of interviews are presented, analyzed and later discussed according to the authors statements. Finally, the conclusions of the research are presented in order clarify the main question. es
dc.description.abstract Els principals objectius d’aquest estudi són descriure i analitzar la metodologia TPRS, identificar els aspectes implicats en l’input comprensible per a infants molt joves i saber quin és el punt de vista dels investigadors pel que fa al tema. La investigació es desenvolupa contrastant la informació teòrica amb les dades recollides a través de les respostes dels mestres i professors durant les entrevistes. D’aquesta manera, els resultats de les entrevistes es presenten, s’analitzen i es discuteixen posteriorment d’acord amb les declaracions dels autors. Finalment, es presenten les conclusions de la investigació per tal d’aclarir la qüestió principal. es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 86 p. es
dc.language.iso eng es
dc.rights Tots els drets reservats es
dc.subject.other Pràctiques pedagògiques es
dc.subject.other Narració de contes -- Educació infantil es
dc.subject.other Llengua segona -- Adquisició es
dc.subject.other Anglès en l'ensenyament es
dc.title The effectiveness of TPR storytelling methodology in EFL for very young learners es
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis es
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess es

Text complet d'aquest document

Registre simple

Buscar al RIUVic


Cerca avançada

Llistar per

Estadístiques