Registre simple
dc.contributor |
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes |
|
dc.contributor.author |
Reixach Creus, Eva |
|
dc.date.accessioned |
2021-01-08T13:22:05Z |
|
dc.date.available |
2021-01-08T13:22:05Z |
|
dc.date.created |
2020-05 |
|
dc.date.issued |
2020-05 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10854/6407 |
|
dc.description |
Curs 2019-2020 |
es |
dc.description.abstract |
Storytelling is presented as a cross-curricular, useful, and effective method in the teaching and learning process throughout the second cycle of Early Childhood Education. However, this methodology is particularly important in the foreign language area, the aim of which is to bring children closer and familiar with a new language. Nevertheless, there are differences in the use of this educational tool among the different courses of this cycle. Although this resource has been a widely researched area in the English learning, few studies investigate what these differences are, as well as what the role of the teacher should be when explaining tales and stories. Therefore, through this study it is intended to introduce the first steps towards research, presenting an overview of how narration is used in today’s classrooms to subsequently provide a response adjusted to children’s age and teacher’s experience. |
es |
dc.description.abstract |
L’Storytelling es presenta com a un mètode transversal, útil i eficaç en el procés d’ensenyament i aprenentatge al llarg del segon cicle d’Educació Infantil. Tot i això, aquesta metodologia pren gran importància dins l’àrea de llengua estrangera, l’objectiu de la qual és apropar i familiaritzar als infants a un nou idioma. No obstant, s'aprecien diferències a l'hora d'emprar aquesta eina educativa entre els diferents cursos d’aquest cicle. Tot i que aquest recurs ha estat una àrea àmpliament investigada per a l’aprenentatge de l’anglès, hi ha pocs estudis que investiguin quines són aquestes diferències, així com també quin ha de ser el rol del mestre a l’hora d’explicar contes i històries. Per tant, a través d’aquest estudi es pretén introduir els primers passos cap a aquesta recerca, presentant una visió general de com la narració és utilitzada a les aules d’avui en dia per tal d’oferir, posteriorment, una resposta ajustada en funció de l’edat dels infants i de l’experiència del mestre. |
es |
dc.format |
application/pdf |
es |
dc.format.extent |
71 p. |
es |
dc.language.iso |
eng |
es |
dc.rights |
Tots els drets reservats |
es |
dc.subject.other |
Narració de contes -- Educació infantil |
es |
dc.subject.other |
Pràctiques pedagògiques |
es |
dc.subject.other |
Llengua segona -- Adquisició |
es |
dc.title |
Storytelling as a tool to learn English in infant education: children's age and teacher's role as influencing factors |
es |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
es |
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
es |
Text complet d'aquest document
Registre simple