DSpace/Dipòsit Manakin

Improving pronunciation on primary education through CLIL methodology: teacher's perception

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Pozo Fuentes, Paula
dc.date.accessioned 2021-01-08T13:58:19Z
dc.date.available 2021-01-08T13:58:19Z
dc.date.created 2020-05
dc.date.issued 2020-05
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/6409
dc.description Curs 2019-2020 es
dc.description.abstract This research is a reflection about CLIL methodology. It is focused on the use of this methodology to improve pronunciation skills, and, more specifically, how it is perceived by teachers. The objectives of this research are to know basic pronunciation skills, to find out CLIL methodology, to be conscious of teachers’ opinion about the utility of this methodology to improve children's pronunciation skills and to determine advantages and disadvantages on pronunciation using CLIL methodology. The tools used for the research are a survey and personal interviews with teachers who use this methodology. All this is focused on oral competences. es
dc.description.abstract Aquesta investigació és una reflexió sobre la metodologia CLIL. Es centra en l'ús d’aquesta metodologia per millorar les habilitats de pronunciació, i, més específicament, com és percebut pels/les mestres. Els objectius d'aquesta investigació són conèixer les habilitats bàsiques de pronunciació, conèixer la metodologia CLIL, ser conscients de l'opinió del professorat sobre la utilitat d’aquesta metodologia per millorar les habilitats de pronunciació dels nens i nenes i determinar els avantatges i els desavantatges de la pronunciació mitjançant la metodologia CLIL. Les eines utilitzades per la investigació són una enquesta i entrevistes personals amb professors/es que utilitzen aquesta metodologia. Tot això està centrat en les competències orals. es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 25 p. es
dc.language.iso eng es
dc.rights Tots els drets reservats es
dc.subject.other Llengua segona -- Adquisició es
dc.subject.other Anglès en l'ensenyament es
dc.subject.other Pràctiques pedagògiques es
dc.subject.other Comunicació oral -- Educació primària es
dc.title Improving pronunciation on primary education through CLIL methodology: teacher's perception es
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis es
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess es

Text complet d'aquest document

Registre simple

Buscar al RIUVic


Cerca avançada

Llistar per

Estadístiques