DSpace Repository

Com influeix la pràctica d'activitats extraescolars en el rendiment acadèmic dels infants de 6è de primària

Show simple item record

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Boix Ferrer, Jordi
dc.date.accessioned 2021-01-11T16:07:20Z
dc.date.available 2021-01-11T16:07:20Z
dc.date.created 2020-05
dc.date.issued 2020-05
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/6418
dc.description Curs 2019-2020 es
dc.description.abstract Aquesta recerca analitza la influència que té la pràctica d’activitats extraescolars en el rendiment acadèmic dels alumnes de primària. La mostra que s’ha utilitzat per fer l’estudi ha estat formada per un total de 78 alumnes (38 nens i 40 nenes) d’una escola d’una ciutat de la comarca del Vallès Oriental. Aquests infants tenen entre 11 o 12 anys i estan cursant sisè de primària. La mostra s’ha dividit en dos grans grups: els que realitzen activitats extraescolars i els que no en realitzen. Per fer l’estudi, els participants han respost un qüestionari amb preguntes tancades de resposta única o de resposta múltiple. A més, també s’han utilitzat les qualificacions acadèmiques que han obtingut tots els i les estudiants. Els resultats indiquen que la participació en activitats extraescolars influeix molt positivament en el rendiment acadèmic dels infants, i aquells alumnes que no practiquen extraescolars obtenen uns resultats acadèmics més baixos. A més, la tipologia d’activitat extraescolar, la franja horària de pràctica i el total de dies i hores dedicades a practicar aquestes activitats també influeixen en el rendiment acadèmic. es
dc.description.abstract This study analyses the influence that has the practice of extracurricular activities at the academic efficiency of the pupils of Primary Education. The sample that has been used to take the survey consisted in a total of 78 pupils (38 boys and 40 girls) of a school of a city of the region of Vallès Oriental. The pupils have among 11 or 12 years and they study sixth of primary. The sample has been divided into two big sides: those that take extracurricular activities and those that do not take them. To complete the survey, the participants had to answer a questionnaire with closed questions of one or multiple choice. Besides, the academic qualifications of all the students have also been used. The results imply that taking part in extracurricular activities influences very positively on the academic performance of the children, and those pupils that do not practice Extracurriculars obtain lower academic results. Furthermore, the typology of extracurricular activity, the activity time slot and the total of days and hours spent practicing these activities also influence at the academic efficiency. es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 48 p. es
dc.language.iso cat es
dc.rights Tots els drets reservats es
dc.subject.other Activitats extraescolars es
dc.subject.other Rendiment escolar es
dc.title Com influeix la pràctica d'activitats extraescolars en el rendiment acadèmic dels infants de 6è de primària es
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis es
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess es

Files in this item

Show simple item record

Search RIUVic


Advanced Search

Browse

Statistics