DSpace Repository

Els elements de l'aula multigrau que poden promoure les oportunitats d'aprenentatge

Show simple item record

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Moragas Mollfulleda, Laura
dc.date.accessioned 2021-01-13T09:04:08Z
dc.date.available 2021-01-13T09:04:08Z
dc.date.created 2020-05
dc.date.issued 2020-05
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/6440
dc.description Curs 2019-2020 es
dc.description.abstract Aquesta recerca és un estudi de cas, que s’ha portat a terme a una escola de Girona on està organitzada amb grups multigrau. És a dir, infants d’edats heterogènies interactuen i aprenen junts dins d’una mateixa aula per enriquir els seus aprenentatges. La finalitat d’aquest estudi és identificar quins són els elements de l’aula multigrau que poden promoure inclusió i una igualtat d’oportunitats d’aprenentatge. L’obtenció de dades s’ha realitzat a partir de tres instruments: l’anàlisi de documents del centre i l’entrevista i l’enquesta a alguns membres educatius de l’escola. Amb aquesta recerca s’ha pogut conèixer que el rol de la mestra, la planificació de l’espai i els materials i la cooperació entre els alumnes i els docents són elements molt importants perquè hi hagi una igualtat d’oportunitats d’aprenentatge per a totes i tots, malgrat la seva edat biològica o nivell de desenvolupament. es
dc.description.abstract The research I present below is a case study, specifically in a school in Girona where learning is organized from multi-grade classrooms. That means that children of heterogeneous ages interact and learn together within the same classroom to enrich their learning. The purpose of this study is to identify which are the elements of the multi-grade classroom that can promote inclusion and equal learning opportunities. The data were obtained using three instruments: the analysis of school documents and the interview and survey of some educational members of the school. Finally, this research has shown that the role of the teacher, the planning of space and materials, and the cooperation between students and teachers are very important elements in making learning effective for all children at all levels. es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 69 p. es
dc.language.iso cat es
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons es
dc.rights.uri https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca es
dc.subject.other Igualtat d'oportunitats educatives es
dc.subject.other Educació inclusiva es
dc.subject.other Aules -- Educació infantil es
dc.title Els elements de l'aula multigrau que poden promoure les oportunitats d'aprenentatge es
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis es
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess es

Files in this item

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Except where otherwise noted, this item's license is described as Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Search RIUVic


Advanced Search

Browse

Statistics