DSpace Repository

L'espai, un factor clau en el desenvolupament dels infants: la creació d'una maqueta d'un espai escolar a partir de la recerca

Show simple item record

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Moreno i Telesforo, Marc
dc.date.accessioned 2021-01-13T09:15:52Z
dc.date.available 2021-01-13T09:15:52Z
dc.date.created 2020-05-15
dc.date.issued 2020-05-15
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/6441
dc.description Curs 2019-2020 es
dc.description.abstract Acabant el grau de Mestre d’Educació Infantil, aquest Treball de Final de Grau consisteix en la creació d'una organització d'aula de referència per a un grup d'infants de P5. A partir de la recerca bibliogràfica i l'entrevista a dues mestres d'Educació Infantil, amb una gran experiència, he obtingut les bases per crear el cos central del treball, en aquest cas l’organització d’aula i la seva posada en pràctica. Una vegada creada l’organització ha tingut lloc el desenvolupament pràctic a partir de la creació d’una maqueta d’aula, on podrem veure l’evolució durant el procés de desenvolupament de la proposta i el posterior resultat final i anàlisi d’aquest. Finalment, unes conclusions sobre el procés d'elaboració del treball i una valoració dels coneixements i les eines adquirides durant tot aquest procés, així com de la consecució o no dels objectius establerts a l'inici, tanquen la meva recerca. es
dc.description.abstract Concluding the Early Childhood Education and Care Teaching Degree, this final project degree consists on the design and layout of a reference preschool classroom for a group of 5-years-old children. Basing the study on theoretical research and the knowledge obtained by interviewing two early childhood education teachers, with a long and deep experience, I have obtained the bases to create the central part of the work, in this case the classroom organization and its implementation. Once created the organization has taken place the practical development from the construction of a classroom model, where we can see the evolution during the development process of the proposal and the subsequent result and analysis. To conclude, I have made an assessment according to the preparation process, the acquired tools and knowledge and finally I assessed whether the initial objectives -established at the beginning of my resarch - were achieved or not. es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 84 p. es
dc.language.iso cat es
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons es
dc.rights.uri https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca es
dc.subject.other Equipaments escolars es
dc.subject.other Aules -- Educació infantil es
dc.title L'espai, un factor clau en el desenvolupament dels infants: la creació d'una maqueta d'un espai escolar a partir de la recerca es
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis es
dc.rights.accesRights info:eu-repo/semantics/openAccess es

Files in this item

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Except where otherwise noted, this item's license is described as Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Search RIUVic


Advanced Search

Browse

Statistics