DSpace Repository

Exploring how reading approaches foster children's comprehension and language learning in an EFL class

Show simple item record

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Muñoz Alba, Cristina
dc.date.accessioned 2021-01-13T11:38:34Z
dc.date.available 2021-01-13T11:38:34Z
dc.date.created 2020-05
dc.date.issued 2020-05
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/6448
dc.description Curs 2019-2020 es
dc.description.abstract Reading is considered one of the most important skills in the process of learning a second language because it exposes students to a wide range of vocabulary and grammar. This study aims at exploring how reading approaches promote the improvement of students' understanding and learning in EFL classrooms. To do so, a theoretical research was done in order to know the main characteristics of five reading approaches: Extensive Reading, Intensive Reading, Reading While Listening, Repeated Reading and Narrow Reading. Additionally, four graded readers from Young Eli Readers publisher were analysed with the purpose of knowing how the activities proposed at the end of the book encourage reading among young learners. The results showed that most of the activities are focused on EFL and do not require reading the book to be solved. For this reason, some alternative activities were proposed in order to promote reading. es
dc.description.abstract La lectura es considera una de les habilitats més importants en el procés d’aprenentatge d’una segona llengua perquè exposa als estudiants a un ampli ventall de vocabulari i gramàtica. Aquest estudi té com a objectiu explorar com els enfocaments de lectura afavoreixen la millora de la comprensió i l’aprenentatge dels estudiants a les aules d’aprenents d’anglès com a llengua estrangera. Per fer-ho, es va fer una recerca teòrica per conèixer les principals característiques de cinc enfocaments de lectura: Extensive Reading, Intensive Reading, Reading While Listening, Repeated Reading i Narrow Reading. A més, es van analitzar quatre Graded Readers de l'editorial Young Eli Readers amb l'objectiu de conèixer com les activitats proposades al final del llibre fomenten la lectura entre els joves estudiants. Els resultats van mostrar que la majoria de les activitats estan enfocades a l'EFL i no requereixen la lectura del llibre per resoldre-les. Per aquest motiu, es van proposar algunes activitats alternatives per fomentar la lectura. es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 30 p. es
dc.language.iso eng es
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons es
dc.rights.uri https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca es
dc.subject.other Llengua segona -- Adquisició es
dc.subject.other Infants -- Llibres i lectura es
dc.subject.other Pràctiques pedagògiques -- Educació infantil es
dc.title Exploring how reading approaches foster children's comprehension and language learning in an EFL class es
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis es
dc.rights.accesRights info:eu-repo/semantics/openAccess es

Files in this item

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Except where otherwise noted, this item's license is described as Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Search RIUVic


Advanced Search

Browse

Statistics