DSpace/Dipòsit Manakin

Anàlisi de les motivacions i els valors de persones que consumeixen productes ecològics i mantenen aquest consum al llarg del temps

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Mayorga Suárez, Judit
dc.date.accessioned 2021-01-15T19:35:28Z
dc.date.available 2021-01-15T19:35:28Z
dc.date.created 2020-05
dc.date.issued 2020-05
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/6465
dc.description Curs 2019-2020 es
dc.description.abstract La present investigació té com a objectiu conèixer les motivacions i els valors de les persones que consumeixen productes alimentaris ecològics, i mantenen aquest consum al llarg del temps. L’estudi s’ha realitzat a partir d’un disseny descriptiu transversal, amb metodologia mixta que ha utilitzat com a instrument principal el qüestionari “ad hoc”, titulat Enquesta de les motivacions i valors de les persones que consumeixen aliments ecològics i mantenen aquest consum al llarg del temps. Com a instrument secundari s’ha utilitzat l’entrevista semiestructurada. La mostra consta de 168 enquestats i tres 3 entrevistats. Els participants, de professions i edats diverses, són persones que han consumit algun producte ecològic alguna vegada. En general els resultats mostren que un major volum en el consum ecològic està associat a motivacions per raons de salut, i el manteniment d’aquest consum està associat a l’entorn familiar i social. L’aplicació d’aquest estudi pot servir per a desenvolupar programes per promoure el consum responsable i ecològic. es
dc.description.abstract This research aims to find out the motivations and values of people who consume organic food products, and maintain this consumption over time. The study has been carried out from a descriptive transversal design, with mixed methodology that has used as main instrument the "ad hoc" Questionnaire Survey of the motivations and values of people who consume organic food and maintain this consumption over time. The semi-structured interview has been used as a secondary instrument. The sample consists of 168 respondents and three interviewees. The participants, of different professions and ages, are people who have consumed an organic product at some time. In general, the results show that a higher volume of organic consumption is associated with health motivations, and the maintenance of this consumption is associated with the family and the social environment. The research application serves to develop programs to promote responsible and ecological consumption. es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 153 p. es
dc.language.iso cat es
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons es
dc.rights.uri https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca es
dc.subject.other Ètica ambiental es
dc.subject.other Consum responsable -- Aspectes psicològics es
dc.title Anàlisi de les motivacions i els valors de persones que consumeixen productes ecològics i mantenen aquest consum al llarg del temps es
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis es
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess es

Text complet d'aquest document

Registre simple

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Buscar al RIUVic


Cerca avançada

Llistar per

Estadístiques