DSpace Repository

Photography as a tool to foster the teaching-learning process of English as a second language: a didactic proposal

Show simple item record

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Travesset Prenafeta, Núria
dc.date.accessioned 2021-01-18T17:57:10Z
dc.date.available 2021-01-18T17:57:10Z
dc.date.created 2020-05
dc.date.issued 2020-05
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/6471
dc.description Curs 2019-2020 es
dc.description.abstract This study intends to discuss how English as a foreign language (EFL) can be taught in primary education through photography. The study takes a look into the importance of arts and the benefits that photography can offer in the teaching-learning process, analysing what different experts on the art field and language teaching field suggest. The study consists of two parts: the first part offers a didactic proposal for children of 6th grade that focuses on English teaching through photography based on the ideas of different experts; in the second part, through a qualitative approach in which three primary English teachers are interviewed, it is discussed how photography contributes to language learning and to what extent the activities in the didactic proposal would work in a classroom context. es
dc.description.abstract Aquest estudi pretén analitzar com es pot ensenyar l’anglès com a llengua estrangera (EFL) a l’educació primària a través de la fotografia. L’estudi analitza la importància de les arts i els avantatges que ofereix la fotografia en el procés d’ensenyament-aprenentatge, analitzant el que suggereixen diferents experts en el camp de l’art i l’ensenyament de la llengua. L’estudi consta de dues parts: la primera part ofereix una proposta didàctica per a infants de 6è de primària que se centra en l’ensenyament de l’anglès a través de la fotografia a partir de les idees de diferents experts; a la segona part, mitjançant un enfocament qualitatiu en què s’entrevisten tres mestres d’anglès a educació primària, s’analitza com la fotografia contribueix a l’aprenentatge d’idiomes i fins a quin punt funcionaria la proposta d’activitats en un context d’aula. es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 27 p. es
dc.language.iso eng es
dc.rights Tots els drets reservats es
dc.subject.other Pràctiques pedagògiques -- Educació primària es
dc.subject.other Fotografia en l'ensenyament es
dc.subject.other Llengua segona -- Adquisició es
dc.title Photography as a tool to foster the teaching-learning process of English as a second language: a didactic proposal es
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis es
dc.rights.accesRights info:eu-repo/semantics/closedAccess es

Files in this item

Show simple item record

Search RIUVic


Advanced Search

Browse

Statistics