DSpace Repository

La resposta educativa dins l'aula ordinària davant les dificultats en l’aprenentatge de la lectoescriptura en alumnes d'ESO

Show simple item record

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Abramo Serra, Sergi
dc.date.accessioned 2021-01-21T12:45:32Z
dc.date.available 2021-01-21T12:45:32Z
dc.date.created 2020-05
dc.date.issued 2020-05
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/6484
dc.description Curs 2019-2020 es
dc.description.abstract La següent recerca psicoeducativa té com a objectiu identificar, comprendre i analitzar les diferents accions educatives que es desenvolupen per donar resposta a les dificultats en l’aprenentatge de la lectoescriptura durant el procés d’ensenyament i aprenentatge en alumnes de 1r d’ESO. La recerca s’ha desenvolupat mitjançant l’estudi de cas interpretatiu que ha permès analitzar el procés d’ensenyament i aprenentatge de forma coherent als principis educatius de la perspectiva sòcio-constructivista que comprenen aquest treball. Pel que fa als resultats i conclusions de la recerca permeten posar de manifest la influència dels factors intrapsicològics i les propostes educatives desenvolupades en la construcció de coneixement dels alumnes. es
dc.description.abstract The following psychoeducational research aims to identify, understand and analyze the different educational actions that are developed to respond to the difficulties in learning to read and to write during the teaching and learning process in students of the first year of the secondary school. The research has been developed through the study of the interpretive case, that has allowed to analyze the teaching and learning process in a way that is coherent with the educational principles of the socio-constructivist perspective that comprise this work. Regarding the results and conclusions of the research, they permit to highlight the influence of intrapsychological factors and the educational proposals developed in the construction of students' knowledge. es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 57 p. es
dc.language.iso cat es
dc.rights Tots els drets reservats es
dc.subject.other Pràctiques pedagògiques -- Educació secundària es
dc.subject.other Lectura -- Psicologia es
dc.subject.other Escriptura -- Aspectes psicològics es
dc.subject.other Lectura, Dificultats en la
dc.title La resposta educativa dins l'aula ordinària davant les dificultats en l’aprenentatge de la lectoescriptura en alumnes d'ESO es
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis es
dc.rights.accesRights info:eu-repo/semantics/closedAccess es

Files in this item

Show simple item record

Search RIUVic


Advanced Search

Browse

Statistics