DSpace Repository

Innovative and effective strategies in developing english reading comprehension performance for EFL students

Show simple item record

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes
dc.contributor.author El Ouazzani-Hlaoua, Maroua
dc.date.accessioned 2021-01-27T18:07:03Z
dc.date.available 2021-01-27T18:07:03Z
dc.date.created 2020
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/6510
dc.description Curs 2019-2020 es
dc.description.abstract Reading comprehension is particularly important for EFL students who frequently acquire impoverished reading skills despite many years of formal studies. This paper focuses on five main reading comprehension strategies and examines their effectiveness in developing reading comprehension performance for EFL students. The sample of the study consists of thirty EFL students of third of ESO in secondary school located in Vilassar de Mar. Additionally, This paper comprehensively proposes that EFL teachers should adopt such effective reading strategies and implement them in their EFL classrooms. Findings based on the analysis of the data significantly proved that the five reading strategies are of great importance and can be advantageous to improve EFL learners' reading comprehension skills. es
dc.description.abstract La comprensió lectora és una destresa fonamental en el progrés dels estudiants d’anglès com a llengua estrangera (EFL). Prenent com a referència les cinc principals estratègies de lectura, aquest treball investiga com la seva aplicació influeix en l’aprenentatge de trenta alumnes tercer d’ESO d’un institut de Vilassar de Mar. Els resultats fan palès que si s’usen correctament, ajuden i impulsen significativament en l’adquisició d’una segona llengua, convertint-se en un recolzament clau per a una comunicació efectiva en anglès. Per tant, aquestes estratègies s’erigeixen també com una eina recomanable per als docents d’EFL que vulguin optimitzar el desenvolupament de la comprensió lectora del seu alumnat. es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 35 p. es
dc.language.iso eng es
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons es
dc.rights.uri https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca es
dc.subject.other Llengua segona -- Adquisició es
dc.subject.other Anglès en l'ensenyament es
dc.subject.other Lectura -- Comprensió es
dc.title Innovative and effective strategies in developing english reading comprehension performance for EFL students es
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis es
dc.description.version Director/a: Canals Botines, Mireia
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess es

Files in this item

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Except where otherwise noted, this item's license is described as Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Search RIUVic


Advanced Search

Browse

Statistics