Registro sencillo
dc.contributor |
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Departament de Psicologia |
|
dc.contributor.author |
Valls Arnau, Ana |
|
dc.date.accessioned |
2021-02-05T11:38:48Z |
|
dc.date.available |
2021-02-05T11:38:48Z |
|
dc.date.created |
2020-12-22 |
|
dc.date.issued |
2020-12-22 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10854/6543 |
|
dc.description |
Programa de Doctorat: Innovació i Intervencó Educatives |
es |
dc.description.abstract |
Aquesta recerca està basada en una experiència pràctica, realitzada a una escola , en el marc de l'Educació Infantil. Forma part d’un projecte de transferència de coneixement que parteix de la Universitat de Vic i va ser iniciat per Núria Franch, des de l’assignatura de Desenvolupament Psicomotor. El que s'ha portat a terme és un seguiment durant un curs escolar de tres infants amb dificultats d'adaptació a l'aula, A través d'aquest estudi, s’evidencia com la Intervenció Psicomotriu genera les condicions necessàries per la creació d’un vincle d'aferrament segur. Tant pel que fa a les condicions estructurals existents en una sessió, com per les actituds que es posen en joc i la intervenció que es porta a terme. Per tant pot constituir una estratègia útil per ajudar a aquells alumnes que presenten dificultats d’adaptació. Tanmateix, hi ha un intent a través de la mateixa d’establir un pont entre el món de la Psicologia i l’Educació a través de la Psicomotricitat i alhora contribuir a omplir el buit existent de recerques en relació a “ l’Aferrament i l’Escola”. |
es |
dc.description.abstract |
This research is based on a practical experience, carried out in a school, within the framework of Early Childhood Education. It forms part of a knowledge transfer project from the University of Vic, begun by Núria Franch in the subject ‘Psychomotor Development’. What has been carried out is a follow-up study during a school year of three children who had difficulties adapting to the classroom. Throughout this study it became evident that Psychomotor Intervention generates the necessary conditions for the creation of a secure attachment bond, not only in terms of the structural conditions occurring in a session but also in terms of attitudes and interventions carried out. As a result it can prove to be a useful strategy to help students with adaptation difficulties. It should also be pointed out that this study seeks to establish a bridge between the fields of Psychology and Education through Psychomotricity and, at the same time, to contribute to the research on attachment bonds in schools. |
es |
dc.format |
application/pdf |
es |
dc.format.extent |
408 p. |
es |
dc.language.iso |
cat |
es |
dc.publisher |
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya |
es |
dc.rights |
Tots els drets reservats |
es |
dc.subject.other |
Educació psicomotriu |
es |
dc.subject.other |
Afectivitat |
es |
dc.subject.other |
Adaptació escolar |
es |
dc.title |
La Intervenció Psicomotriu Educativa per a la construcció d'un vincle d'aferrament segur i l'adaptació escolar |
es |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/doctoralThesis |
es |
dc.embargo.terms |
12 mesos |
es |
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/embargoedAccess |
es |
dc.contributor.director |
Lago, José Ramón |
|
Texto completo de este documento
Registro sencillo