DSpace Repository

La gestió de l'expressió de l'infant a les aules des del llenguatge artístic i escrit

Show simple item record

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Barahona Pujalt, Marta
dc.date.accessioned 2021-06-30T14:48:35Z
dc.date.available 2021-06-30T14:48:35Z
dc.date.created 2021-05
dc.date.issued 2021-05
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/6659
dc.description Curs 2020-2021 es
dc.description.abstract Aquesta recerca té com a objectiu observar i analitzar com es gestiona a les aules de parvulari l’expressió dels infants des de diferents llenguatges, com el dibuix i l'escriptura. Aquest treball tracta d’un estudi educatiu, a les aules d’educació infantil, concretament a la segona etapa. Per aquest motiu, s’ha realitzat una fonamentació teòrica que recull el pensament de diferents autors de la segona meitat del segle XX i el meu propi, basat en converses amb mestres i en les observacions que he fet durant la meva estada de pràctiques a un centre educatiu, acompanyant un grup de P4 al llarg de tres mesos. Amb aquests elements, presento dos dels diferents llenguatges que ens permeten expressar-nos, el dibuix i el text lliure, i n’analitzo diferents aspectes. També, s’han realitzat entrevistes tant a mestres com a infants, per entendre el seu punt de vista, a més d’una autoetnografia que recull el dia a dia en una aula de P4. es
dc.description.abstract This research’s goal is to observe and analyse how children’s expression is managed in kindergarten classrooms from different languages, such as drawing and writing. This project is about educational research in childhood education classrooms, specifically in the second stage. That is why a theoretical foundation has been made that includes the thoughts of different authors by late 20th century authors and my own. This information research allows us to know through which ways the expression can be manifested and also, to identify different aspects that fall within this theme, such as drawing and free writing. Interviews have also been conducted with both teachers and children, to understand their point of view, in addition to a day-to-day autoethnography of a P4 class. es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 47 p. es
dc.language.iso cat es
dc.rights Tots els drets reservats es
dc.subject.other Comunicació escrita es
dc.subject.other Dibuix es
dc.subject.other Educació infantil es
dc.title La gestió de l'expressió de l'infant a les aules des del llenguatge artístic i escrit es
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis es
dc.rights.accesRights info:eu-repo/semantics/openAccess es

Files in this item

Show simple item record

Search RIUVic


Advanced Search

Browse

Statistics