DSpace Repository

The use of extensive reading to promote children’s reading interest in EFL

Show simple item record

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Farrés Cabanas, Aina
dc.date.accessioned 2021-07-01T14:45:43Z
dc.date.available 2021-07-01T14:45:43Z
dc.date.created 2021-05
dc.date.issued 2021-05
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/6661
dc.description Curs 2020-2021 es
dc.description.abstract Reading is considered one of the most valuable skills when learning a second language as it exposes students to a wide range of texts in the Foreign Language. This study had as its main objective to discover if extensive reading (ER) in primary education is useful to promote children’s reading interest in English as a Foreign Language (EFL). The research was carried out comparing children’s reading attitudes in an ER programme and in a non-ER programme. As the ER programme was developed in the past, it was analysed through the documents of the results. Moreover, an interview to the school’s English teacher was carried out to complement the information of the programme. Regarding the non-ER programme, it was analysed through a questionnaire answered by the students. The results of this study show that although ER can develop motivation and interest towards EFL reading, the learning results found were very small due to some limitations that are exposed in the study. es
dc.description.abstract La lectura es considera una de les habilitats més valuoses a l'hora d'aprendre una segona llengua, ja que exposa els estudiants a una àmplia gamma de textos en la llengua estrangera. Aquest estudi tenia com a objectiu principal descobrir si la lectura extensiva (LE) en l'educació primària és útil per a promoure l'interès dels infants per la lectura en anglès com a llengua estrangera. La recerca es va dur a terme comparant les actituds lectores dels infants en un programa de LE i en un programa de lectura no extensiva. Com que el programa de LE es va desenvolupar en el passat, es va analitzar a través dels documents dels resultats. A més, es va realitzar una entrevista al mestre d'anglès de l’escola per a complementar la informació del programa. Pel que fa al programa de lectura no extensiva, es va analitzar a través d'un qüestionari contestat pels alumnes. Els resultats d'aquest estudi mostren que, encara que la LE pot desenvolupar la motivació i l'interès cap a la lectura en anglès, els resultats d'aprenentatge trobats van ser molt reduïts a causa d'algunes limitacions que s'exposen en l'estudi. es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 50 p. es
dc.language.iso eng es
dc.rights Tots els drets reservats es
dc.subject.other Llengua segona -- Adquisició es
dc.subject.other Infants -- Llibres i lectura es
dc.subject.other Anglès -- Ensenyament es
dc.subject.other Llenguatge i llengües -- Ensenyament es
dc.title The use of extensive reading to promote children’s reading interest in EFL es
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis es
dc.rights.accesRights info:eu-repo/semantics/openAccess es

Files in this item

Show simple item record

Search RIUVic


Advanced Search

Browse

Statistics