Registro sencillo
dc.contributor |
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes |
|
dc.contributor.author |
Farrés Cabanas, Aina |
|
dc.date.accessioned |
2021-07-01T14:45:43Z |
|
dc.date.available |
2021-07-01T14:45:43Z |
|
dc.date.created |
2021-05 |
|
dc.date.issued |
2021-05 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10854/6661 |
|
dc.description |
Curs 2020-2021 |
es |
dc.description.abstract |
Reading is considered one of the most valuable skills when learning a second language as it exposes students to a wide range of texts in the Foreign Language. This study had as its main objective to discover if extensive reading (ER) in primary education is useful to promote children’s reading interest in English as a Foreign Language (EFL). The research was carried out comparing children’s reading attitudes in an ER programme and in a non-ER programme. As the ER programme was developed in the past, it was analysed through the documents of the results. Moreover, an interview to the school’s English teacher was carried out to complement the information of the programme. Regarding the non-ER programme, it was analysed through a questionnaire answered by the students. The results of this study show that although ER can develop motivation and interest towards EFL reading, the learning results found were very small due to some limitations that are exposed in the study. |
es |
dc.description.abstract |
La lectura es considera una de les habilitats més valuoses a l'hora d'aprendre una segona llengua, ja que exposa els estudiants a una àmplia gamma de textos en la llengua estrangera. Aquest estudi tenia com a objectiu principal descobrir si la lectura extensiva (LE) en l'educació primària és útil per a promoure l'interès dels infants per la lectura en anglès com a llengua estrangera. La recerca es va dur a terme comparant les actituds lectores dels infants en un programa de LE i en un programa de lectura no extensiva. Com que el programa de LE es va desenvolupar en el passat, es va analitzar a través dels documents dels resultats. A més, es va realitzar una entrevista al mestre d'anglès de l’escola per a complementar la informació del programa. Pel que fa al programa de lectura no extensiva, es va analitzar a través d'un qüestionari contestat pels alumnes. Els resultats d'aquest estudi mostren que, encara que la LE pot desenvolupar la motivació i l'interès cap a la lectura en anglès, els resultats d'aprenentatge trobats van ser molt reduïts a causa d'algunes limitacions que s'exposen en l'estudi. |
es |
dc.format |
application/pdf |
es |
dc.format.extent |
50 p. |
es |
dc.language.iso |
eng |
es |
dc.rights |
Tots els drets reservats |
es |
dc.subject.other |
Llengua segona -- Adquisició |
es |
dc.subject.other |
Infants -- Llibres i lectura |
es |
dc.subject.other |
Anglès -- Ensenyament |
es |
dc.subject.other |
Llenguatge i llengües -- Ensenyament |
es |
dc.title |
The use of extensive reading to promote children’s reading interest in EFL |
es |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
es |
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
es |
Texto completo de este documento
Registro sencillo