Repositorio Dspace

How visual literacy can be used to enhance learners' abilities in narrative writing? : the role of creative writing in second language acquisition

Registro sencillo

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Pujol Gispert, Ariadna
dc.date.accessioned 2021-07-02T09:45:18Z
dc.date.available 2021-07-02T09:45:18Z
dc.date.created 2021-05
dc.date.issued 2021-05
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/6663
dc.description Curs 2020-2021 es
dc.description.abstract The study looks at the benefits of integrating Visual Thinking Strategy to enhance the writing process in a second language (English) during Primary Education. For this reason, two types of language are used: 1) VTS concerning visual literacy, and 2) Written language introduced by the creation of a piece of narrative text. In this sense, images act as scaffolds to foster linguistic narrative productions. The goal is to find out if creative writing is a useful tool for learning the writing process and for motivating children to write their texts with contextualized interventions. To this end, the research carries out four sessions of creative writing with students from 6th grade of the Escola Andorrana de Canillo. The data collected help to clarify whether creative writing helps to improve children's knowledge of the writing process while developing artistic skills. The results show that VTS is useful to foster narrative writing in a CLIL context. es
dc.description.abstract L'estudi examinarà els beneficis d'integrar Estratègia de Pensament Visual per millorar el procés d'escriptura en un segon idioma (anglès) durant l'educació primària. Per aquesta raó, s'utilitzen dos tipus de llenguatge: 1) EPV relacionada amb l’alfabetització visual, i 2) El llenguatge escrit introduït per la creació d'un text. En aquest sentit, les imatges actuen com una bastida per fomentar les produccions narratives lingüístiques. L’objectiu és esbrinar si l’escriptura creativa és una eina útil per aprendre el procés d’escriptura i per motivar els infants a escriure els seus textos amb intervencions contextualitzades. Per fer-ho, la recerca duu a terme quatre sessions d’escriptura creativa amb estudiants de 6è de primària de l’Escola Andorrana de Canillo. Les dades que es recullen ajuden a clarificar si l’escriptura creativa ajuda a millorar als infants el seu coneixement sobre el procés d’escriptura alhora que desenvolupen les habilitats artístiques. Els resultats mostren que les EPV són útils per promoure l’escriptura narrativa en contextos CLIL. es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 53 p. es
dc.language.iso eng es
dc.rights Tots els drets reservats es
dc.subject.other Infants -- Escriptura es
dc.subject.other Creativitat en els infants es
dc.title How visual literacy can be used to enhance learners' abilities in narrative writing? : the role of creative writing in second language acquisition es
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis es
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess es

Texto completo de este documento

Registro sencillo

Buscar en RIUVic


Búsqueda avanzada

Listar

Estadísticas