DSpace/Dipòsit Manakin

Analysis of children's compositions in upper cycle and the influence of teacher's corrective feedback

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Reixach Creus, Eva
dc.contributor.author Tarramera Valverde, Andrea
dc.date.accessioned 2021-07-12T10:15:48Z
dc.date.available 2021-07-12T10:15:48Z
dc.date.created 2021-05
dc.date.issued 2021-05
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/6676
dc.description Curs 2020-2021 es
dc.description.abstract Writing is one of the most important skills for educational success, but also one of the most challenging skills to be mastered for EFL learners. In that context, teacher’s corrective feedback is considered to play an influential role in most theories related to second language writing learning, as it is viewed as a means of fostering learner motivation and ensuring linguistic accuracy. This study aims to explore the topic in question throughout three different perspectives. Firstly, to discover which are the most frequent types of errors in 11-12-year-old children. Then, to know how the teacher provides them feedback and finally, to investigate which role this correction acquires in future written tasks. To do so, 6th grade of Primary Education students of two different schools from Catalonia have been asked to write the same text in two different periods of time. Additionally, both students and English teachers have been interviewed. The results question the effectiveness of the subject matter and propose alternatives to better deal with that issue. es
dc.description.abstract L’escriptura és una de les habilitats més importants per a l’èxit educatiu, però també és una de les més difícils de dominar per als estudiants d’anglès com a llengua estrangera (EFL). En aquest context, es considera que la retroacció correctiva de la mestra juga un paper important en la majoria de teories relacionades amb l’aprenentatge de l’escriptura d’una segona llengua, ja que es considera un mitjà per a fomentar la motivació de l’alumne i garantir la precisió lingüística. Aquest estudi té com a objectiu explorar el tema en qüestió a través de tres perspectives diferents. En primer lloc, descobrir quins són els tipus d’errors més freqüents en nens i nenes d’11 a 12 anys. Seguidament, conèixer de quina manera la mestra els proporciona els comentaris i, finalment, investigar quin paper adquireix aquesta correcció en futures tasques escrites. Per a fer-ho, s’ha demanat als alumnes de 6è de Primària de dues escoles diferents de Catalunya que escrivissin el mateix text en dos períodes de temps diferent. A més, s’ha entrevistat aquests alumnes i les seves respectives mestres d’anglès. Els resultats qüestionen l’eficàcia del tema i proposen alternatives per a un millor tractament d’aquest. es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 36 p. es
dc.language.iso eng es
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons es
dc.rights.uri https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca es
dc.subject.other Infants -- Escriptura es
dc.subject.other Mestres -- Actituds es
dc.subject.other Anglès -- Ensenyament es
dc.title Analysis of children's compositions in upper cycle and the influence of teacher's corrective feedback es
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis es
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess es

Text complet d'aquest document

Registre simple

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Buscar al RIUVic


Cerca avançada

Llistar per

Estadístiques