DSpace Repository

Analysis of oral and written skills among young language learners: a case study

Show simple item record

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Comajoan Compte, Laura
dc.date.accessioned 2021-07-12T11:05:29Z
dc.date.available 2021-07-12T11:05:29Z
dc.date.created 2021-05
dc.date.issued 2021-05
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/6677
dc.description Curs 2020-2021 es
dc.description.abstract As the purpose of communication in second language learning is the achievement of a complex, fluent and accurate speech, young learners’ oral and written features need to be taken into consideration. To contribute with evidence to the English language research, eight 6th graders of a Catalan school context participated in two oral and written tests. Results were analysed following the CAF (Complexity, Accuracy, Fluency) measures, with focus on accuracy, and showed that children are more proficient in compositions than in oral tasks, but still have lack of L2 resources and prioritize meaning over form and the use of formulaic language in the written samples. es
dc.description.abstract Com que la finalitat de la comunicació en l'aprenentatge de segones llengües és adquirir una parla complexa, fluïda i precisa, cal considerar les característiques orals i escrites dels joves aprenents. Per contribuir amb evidències a la recerca de la llengua anglesa, vuit alumnes de 6è de primària d’un context escolar català participaren en dues proves orals i escrites. Els resultats es van analitzar seguint les mesures CAF, focalitzant la precisió, i mostren que els nens són més competents en redaccions que en tasques orals, però encara tenen manca de recursos de la segona llengua i prioritzen el significat per sobre de la forma i l’ús del llenguatge formulaic a les mostres escrites. es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 29 p. es
dc.language.iso eng es
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons es
dc.rights.uri https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca es
dc.subject.other Llengua segona -- Adquisició es
dc.subject.other Educació primària es
dc.title Analysis of oral and written skills among young language learners: a case study es
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis es
dc.rights.accesRights info:eu-repo/semantics/openAccess es

Files in this item

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Except where otherwise noted, this item's license is described as Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Search RIUVic


Advanced Search

Browse

Statistics