DSpace Repository

How does the type of routine influence children's English learning of numbers in Preschool Education?

Show simple item record

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Gámiz Molina, Carla
dc.date.accessioned 2021-07-12T11:40:15Z
dc.date.available 2021-07-12T11:40:15Z
dc.date.created 2021-05
dc.date.issued 2021-05
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/6678
dc.description Curs 2020-2021 es
dc.description.abstract The aim of the present study is to observe and discover the kind of routine that works better when the oral numbers sequence in English is taught. The research has been carried out through two different routines, which had been previously created. Such routines are very different from each other, in order to make a big distinction between the two methodologies. To assess them, an observation grid to the children and an assessment grid to the researcher is used to analyse the data collection. Moreover, an interview to the teacher of the group who participates in the practical application has been done, so as to collect data of her point of view of the routines. The results of this study are presented in this thesis. es
dc.description.abstract El present estudi té com a objectiu observar i descobrir el tipus de rutina que funciona millor quan ensenyem la seqüència oral dels números en anglès. La investigació s'ha dut a terme mitjançant dues rutines diferents creades prèviament. Aquestes són molt diferents entre si per poder fer una gran distinció entre les dues metodologies. Per avaluar-les, una graella d’observació pels infants i una graella d’avaluació a la investigadora s’utilitza per poder analitzar les dades. A més a més, s'ha fet una entrevista a la mestra del grup que participa en l'aplicació pràctica, per tal de recollir dades sobre el seu punt de vista envers les rutines. Els resultats d’aquest estudi es presenten en aquesta tesi. es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 81 p. es
dc.language.iso eng es
dc.rights Tots els drets reservats es
dc.subject.other Anglès -- Ensenyament es
dc.subject.other Llengua segona -- Adquisició es
dc.subject.other Pràctiques pedagògiques -- Educació infantil es
dc.title How does the type of routine influence children's English learning of numbers in Preschool Education? es
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis es
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess es

Files in this item

Show simple item record

Search RIUVic


Advanced Search

Browse

Statistics