DSpace Repository

Inclusió de l'alumnat a l'àrea d'Educació Física: anàlisi d'activitats d'aprenentatge inclusives en un centre educatiu

Show simple item record

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Soler i Arumí, Arnau
dc.date.accessioned 2021-07-14T10:22:16Z
dc.date.available 2021-07-14T10:22:16Z
dc.date.created 2021-05
dc.date.issued 2021-05
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/6682
dc.description Curs 2020-2021 es
dc.description.abstract En aquest estudi s’ha portat a terme una investigació per analitzar quines activitats d’aprenentatge inclusives són presents dins l’àrea d’Educació Física en un centre educatiu concertat de Vic. En aquest cas, només ens centrarem en l’etapa d’Educació Primària, concretament en els cicles mitjà i superior. Per a poder donar resposta a l’objectiu, primerament s’ha fet una recerca d’informació per tal de tenir coneixement de les idees dels autors envers l’educació inclusiva, aprenentatge cooperatiu i educació física. En aquest cas, s’ha emprat una metodologia d’investigació mixta on es combinen diferents instruments qualitatius i quantitatius per a extreure’n conclusions: una entrevista al docent de l’assignatura del centre, un qüestionari passat als alumnes de cicle mitjà i superior i una graella d’observació on s’han analitzat diferents sessions en un curs concret (6è). Finalment, s’han relacionat aquests amb la informació que exposen els diferents autors i autores per tal de donar resposta a la pregunta d’investigació. es
dc.description.abstract This research consists in analysing if different Physical Education learning activities are inclusive in a school located in Vic. In that case, we are going to focus on Primary School, to be more specific students between 8-12 years old. For achieving this goal, I have done an exhaustive information research to have more knowledge about Physical Education, Inclusive Education and Cooperative Learning. In this research, I have used a mixed methodology where I combined some quantitative and qualitative instruments to draw conclusions such as an interview, a questionnaire, and an observational schedule. Finally, I compared the results with the authors researched about topics in the first part of the project to answer the investigation question. es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 84 p. es
dc.language.iso cat es
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons es
dc.rights.uri https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca es
dc.subject.other Educació inclusiva es
dc.subject.other Educació física -- Educació primària es
dc.subject.other Pràctiques pedagògiques es
dc.subject.other Aprenentatge -- Treball en equip es
dc.title Inclusió de l'alumnat a l'àrea d'Educació Física: anàlisi d'activitats d'aprenentatge inclusives en un centre educatiu es
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis es
dc.rights.accesRights info:eu-repo/semantics/openAccess es

Files in this item

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Except where otherwise noted, this item's license is described as Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Search RIUVic


Advanced Search

Browse

Statistics