DSpace/Dipòsit Manakin

Para de pensar: procés reflexiu entorn el pensament crític, l'educació i les arts

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Teixidor i Camps, Helena
dc.date.accessioned 2021-07-14T10:30:05Z
dc.date.available 2021-07-14T10:30:05Z
dc.date.created 2021-05
dc.date.issued 2021-05
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/6683
dc.description Curs 2020-2021 es
dc.description.abstract Aquest Treball de Final de Grau es tracta d’un procés reflexiu, en què s’enllaça pensament crític, educació i arts. Des de l’humil perspectiva i curiositat d’una estudiant de grau es reflexiona i s’indaga en conceptes i idees que han format el pensament crític de la societat occidental, es qüestiona i s’investiga com s’ha vist aquest pensament crític plasmat en l’educació i finalment, en una posició de defensa a la cultura, s’evidencia com les arts són portadores i desenvolupen el pensament crític en entorns educatius. La narrativa del treball no és la mateixa que la de qualsevol treball acadèmic d’investigació, sinó que enllaça la reflexió amb textos que justifiquen aquesta. El propòsit d’aquest document és l’autoreflexió i autoafirmació d’una futura mestra, però així mateix, vol fer reflexionar a qui el llegeixi, ja que són molts els aspectes socials que conflueixen en l’educació. es
dc.description.abstract This dissertation is a reflective process which links critical thinking, education and the arts. From the humble perspective and curiosity of an under graduate student, one reflects and investigates concepts and ideas that have shaped the critical thinking of the Western society. One questions and researches on how this critical thinking has been embodied in education and finally it becomes clear how the arts are carriers and help to develop that critical thinking in educational settings. The narrative of the document is not the same as any other academic research work, it links the reflection with texts that justify it. The purpose of this document is the self-reflection and self-assurance of a future teacher. At the same time, this document invites those who will read it to reflect as there are many social aspects that come together in education. es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 56 p. es
dc.language.iso cat es
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons es
dc.rights.uri https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca es
dc.subject.other Pensament crític -- Educació primària es
dc.subject.other Art infantil es
dc.title Para de pensar: procés reflexiu entorn el pensament crític, l'educació i les arts es
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis es
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess es

Text complet d'aquest document

Registre simple

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Buscar al RIUVic


Cerca avançada

Llistar per

Estadístiques