Registre simple
dc.contributor |
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes |
|
dc.contributor.author |
Verdaguer Sentmartí, Judit |
|
dc.date.accessioned |
2021-07-14T10:53:10Z |
|
dc.date.available |
2021-07-14T10:53:10Z |
|
dc.date.created |
2021 |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10854/6684 |
|
dc.description |
Curs 2020-2021 |
es |
dc.description.abstract |
Aquesta recerca pretén indagar sobre quins són els principals motius que porten als infants a tenir percepcions dubtoses o negatives sobre ells mateixos com a estudiants en relació amb les àrees vinculades amb l’STEAM i esdevenir-ne professionals tot i el llarg recorregut educatiu que tenen encara per endavant. Les dades de la recerca s’han obtingut mitjançant qüestionaris i entrevistes passats a infants de cicle superior d’una escola de màxima complexitat i assenyalen que els resultats acadèmics i la manca de comprensió pels continguts rebuts a l’escola en són els principals motius. |
es |
dc.description.abstract |
This research aims to investigate the main reasons behind why children have doubtful or negative perceptions about themselves as pupils in STEAM-related areas, and to becoming professionals in the long educational journey that still lies ahead of them. The research data has been obtained through questionnaires and interviews with upper-cycle primary education school children in a high complexity school, and shows that academic results and the lack of understanding of the contents received at school are the main reasons for these perceptions. |
es |
dc.format |
application/pdf |
es |
dc.format.extent |
59 p. |
es |
dc.language.iso |
cat |
es |
dc.rights |
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons |
es |
dc.rights.uri |
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca |
es |
dc.subject.other |
Autoconcepte |
es |
dc.subject.other |
Educació primària |
es |
dc.title |
Estudi sobre l’autopercepció dels infants de cicle superior d’educació primària d’una escola de màxima complexitat en relació amb les àrees STEAM |
es |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
es |
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
es |
Text complet d'aquest document
Registre simple
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons