Repositorio Dspace

Estudi sobre l’autopercepció dels infants de cicle superior d’educació primària d’una escola de màxima complexitat en relació amb les àrees STEAM

Registro sencillo

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Verdaguer Sentmartí, Judit
dc.date.accessioned 2021-07-14T10:53:10Z
dc.date.available 2021-07-14T10:53:10Z
dc.date.created 2021
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/6684
dc.description Curs 2020-2021 es
dc.description.abstract Aquesta recerca pretén indagar sobre quins són els principals motius que porten als infants a tenir percepcions dubtoses o negatives sobre ells mateixos com a estudiants en relació amb les àrees vinculades amb l’STEAM i esdevenir-ne professionals tot i el llarg recorregut educatiu que tenen encara per endavant. Les dades de la recerca s’han obtingut mitjançant qüestionaris i entrevistes passats a infants de cicle superior d’una escola de màxima complexitat i assenyalen que els resultats acadèmics i la manca de comprensió pels continguts rebuts a l’escola en són els principals motius. es
dc.description.abstract This research aims to investigate the main reasons behind why children have doubtful or negative perceptions about themselves as pupils in STEAM-related areas, and to becoming professionals in the long educational journey that still lies ahead of them. The research data has been obtained through questionnaires and interviews with upper-cycle primary education school children in a high complexity school, and shows that academic results and the lack of understanding of the contents received at school are the main reasons for these perceptions. es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 59 p. es
dc.language.iso cat es
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons es
dc.rights.uri https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca es
dc.subject.other Autoconcepte es
dc.subject.other Educació primària es
dc.title Estudi sobre l’autopercepció dels infants de cicle superior d’educació primària d’una escola de màxima complexitat en relació amb les àrees STEAM es
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis es
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess es

Texto completo de este documento

Registro sencillo

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Buscar en RIUVic


Búsqueda avanzada

Listar

Estadísticas