DSpace/Dipòsit Manakin

Identitats trans al context escolar: expectatives, realitat i propostes de millora

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author López-Cózar Chinchilla, Ruth
dc.date.accessioned 2021-07-19T11:22:02Z
dc.date.available 2021-07-19T11:22:02Z
dc.date.created 2021-05-14
dc.date.issued 2021-05-14
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/6689
dc.description Curs 2020-2021 es
dc.description.abstract El present treball dona veu al col·lectiu trans des del context educatiu i, concretament, l’escolar. S’han estudiant les bases teòriques i legals de la realitat actual de les identitats trans en el context espanyol i català, així com alguns conceptes clau. Aquesta és una investigació qualitativa que s’ha dut a terme recollint dades a partir de quatre entrevistes a persones del col·lectiu trans i/o docent. Les conclusions d’aquesta recerca són la persistent manca de coneixements envers el col·lectiu trans per part del sector docent i la dificultat per accedir-hi. es
dc.description.abstract This work gives voice to the trans collective from the educational context and, specifically, the school. The theoretical and legal bases of the current reality of trans identities in the Spanish and Catalan context have been studied, as well as some key concepts. This is a qualitative research that has been carried out collecting data from four interviews with people from the trans and/or teaching community. The conclusions of this research are the persistent lack of knowledge about the trans community by the part of the teaching sector and the difficulty to access them. es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 79 p. es
dc.language.iso cat es
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons es
dc.rights.uri https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca es
dc.subject.other Transsexualitat es
dc.subject.other Infants es
dc.subject.other Educació primària es
dc.title Identitats trans al context escolar: expectatives, realitat i propostes de millora es
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis es
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess es

Text complet d'aquest document

Registre simple

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Buscar al RIUVic


Cerca avançada

Llistar per

Estadístiques