DSpace Repository

La gamificació: una eina inclusiva a l’educació primària

Show simple item record

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Vegas Ballester, Alba
dc.date.accessioned 2021-07-19T11:39:02Z
dc.date.available 2021-07-19T11:39:02Z
dc.date.created 2021-05
dc.date.issued 2021-05
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/6690
dc.description Curs 2020-2021 es
dc.description.abstract El present treball pretén analitzar si la gamificació esdevé una bona eina per a la inclusió a les aules d'educació primària. Aquesta nova metodologia ha començat a agafar terreny en l'àmbit de l'educació, és per aquesta raó, que l’objectiu principal és conèixer de quina manera la gamificació promou la inclusió dins l'aula, donat que en el context educatiu es promou l’educació inclusiva. El procés d'aquesta investigació qualitativa s'ha basat primerament, en partir d'una fonamentació teòrica, que ha promogut l'estudi sobre l'educació inclusiva, la gamificació, i l'estreta relació que hi ha entre els dos conceptes. Després de marcar les bases teòriques, s'ha realitzat un estudi de cas, en el qual a través d'entrevistes a mestres i l'anàlisi de les seves programacions, s’ha conclòs que la gamificació esdevé una eina per promoure la inclusió a les aules de primària. es
dc.description.abstract The present paper aims to analyze whether gamification is a good tool for inclusion in primary education classrooms. This new methodology has begun to gain ground in the educational field, and therefore, the main objective of the study is to find out how gamification promotes inclusion in the classroom, since inclusive education is fostered in this context. The process of the qualitative research has been based, first, on establishing a theoretical framework, which has enabled the study of inclusive education, gamification, and the close relationship between the two concepts. After establishing the theoretical background, a case study has been carried out by means of interviews to teachers and the analysis of their programs. The findings have concluded that gamification is a useful instrument to promote inclusion in primary school classrooms. es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 128 p. es
dc.language.iso cat es
dc.rights Tots els drets reservats es
dc.subject.other Ludificació -- Educació primària es
dc.subject.other Educació inclusiva es
dc.subject.other Motivació (Psicologia) es
dc.title La gamificació: una eina inclusiva a l’educació primària es
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis es
dc.rights.accesRights info:eu-repo/semantics/openAccess es

Files in this item

Show simple item record

Search RIUVic


Advanced Search

Browse

Statistics