DSpace/Dipòsit Manakin

Anàlisi de l’ensenyament-aprenentatge de l’àmbit de coneixement del Medi Social: estudi de cas d’una escola de primària

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Jerez Perelló, Ivette
dc.date.accessioned 2021-07-20T07:50:27Z
dc.date.available 2021-07-20T07:50:27Z
dc.date.created 2021-05
dc.date.issued 2021-05
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/6692
dc.description Curs 2020-2021 es
dc.description.abstract Aquesta recerca se centra en l’anàlisi del procés ensenyament-aprenentatge de l’àmbit de coneixement del medi social en l’etapa de primària. La finalitat és interpretar en quin model didàctic es concep el procés d’ensenyament per part dels docents i vincular les concepcions didàctiques amb la pràctica docent a l’aula. També es pretén conèixer l’opinió dels infants en relació amb el seu procés d’aprenentatge. Les dades s’han obtingut a través de dues entrevistes i dues observacions per descriure el procés d’ensenyament i un grup de discussió amb infants per conèixer la concepció del procés d’aprenentatge. es
dc.description.abstract This research is focused on the analysis of the teaching-learning process in the area of the social environment at primary level. The purpose is to portray in which educational model the teaching process is conceived by the teachers and to link the educational conceptions with the teaching practice in the classroom. It is also intended to know the children’s opinion in relation to their learning process. The data was obtained through two interviews and two observations to describe the learning process and a group discussion with children to know the conception of the learning process. es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 109 p. es
dc.language.iso cat es
dc.rights Tots els drets reservats es
dc.subject.other Pràctiques pedagògiques -- Educació primària es
dc.title Anàlisi de l’ensenyament-aprenentatge de l’àmbit de coneixement del Medi Social: estudi de cas d’una escola de primària es
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis es
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess es

Text complet d'aquest document

Registre simple

Buscar al RIUVic


Cerca avançada

Llistar per

Estadístiques