DSpace Repository

Com canalitzar les emocions a través de la música en l’etapa d’Educació Primària

Show simple item record

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Bergadà Sánchez, Joan
dc.date.accessioned 2021-07-20T08:15:57Z
dc.date.available 2021-07-20T08:15:57Z
dc.date.created 2021
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/6693
dc.description Curs 2020-2021 es
dc.description.abstract Aquest treball, busca per una banda, investigar la influència que té la música en relació amb les emocions de l'ésser humà, concretament, amb infants i adolescents. Per altra banda, observar i analitzar l’impacte que crea sobre aquestes. Per realitzar-ho, es partirà d’una base teòrica en la qual s’analitzaran diferents punts. En primer lloc, que és l’educació emocional, i en quines subdivisions es classifica, en segon lloc, en què es basa la intel·ligència emocional, i quins factors hi intervenen, tant en els infants com en els docents. En tercer lloc, i no menys important que la resta, s’analitzarà la relació que té la música amb les emocions, i quin grau d’importància té aquesta en la facilitat de canalitzar-les. Després de la fonamentació teòrica, s’explicarà l’estudi de cas a partir de les entrevistes realitzades als infants de l’Escola Maria Mercè Marçal de Tàrrega. Finalment, el treball conclourà amb l’anàlisi dels resultats, la interpretació i les conclusions que se n’extreuen. es
dc.description.abstract This work on the one hand seeks to investigate the influence that music has in relation to the emotions on humans, in particular to infants and adolescents and on the other hand to observe and analyze the impact that creates on them. In order to achieve it will be base on a theoretical basis in wich we will analyze different aspects, first of all the emotional inteligence and the subdivisions in which it is classified in second place what emotional intelligence is based on and which factors are involved in infants and adolescents and the last one but not least and analysis of the association between music and emotions and how important is music to channel them. After the theorical base I’ll explain a case study trought interviews carried out with infants of first stage of primary education. Finally, the work will conclude with and analysis of the results and some conclusions. es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 133 p. es
dc.language.iso cat es
dc.rights Tots els drets reservats es
dc.subject.other Intel·ligència emocional es
dc.subject.other Educació emocional -- Educació primària es
dc.subject.other Música en l'ensenyament es
dc.title Com canalitzar les emocions a través de la música en l’etapa d’Educació Primària es
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis es
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess es

Files in this item

Show simple item record

Search RIUVic


Advanced Search

Browse

Statistics